Στην ψηφιακή εποχή στοχεύουν οι ιθύνοντες της εταιρείας εσωρούχων Victoria’s Secret που με ανακοίνωσή τους γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους να καταργήσουν τις λαμπερές επιδείξεις μόδας που μεταδίδονται τηλεοπτικά στις ΗΠΑ.
Αφορμή γι’ αυτήν την απόφαση είναι η πολύ χαμηλή τηλεθέαση που συγκέντρωσε η τελευταία τηλεοπτική μετάδοση.
Για πρώτη φορά το τηλεοπτικό υπερθέαμα με τα πανέμορφα μοντέλα και τους αστέρες της pop που τα συνόδευαν προβλήθηκε το 2001 από το ABC και είχε κάνει ρεκόρ τηλεθέασης. Ωστόσο το 2018 το σόου συγκέντρωσε το ενδιαφέρον μόλις 3,3 εκατ. τηλεθεατών σε σχέση με το 2013 που ήταν 9,7 εκατομμύρια και αυτό έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για τους αρμοδίους.
Όπως σημείωσε σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, η εταιρεία αναθεώρησε τις προοπτικές της επιχείρησης και παρατήρησε ότι πρέπει να εξελιχθεί και να αλλάξει για να αναπτυχθεί. “Έτσι αποφασίσαμε να ξανασκεφτούμε το παραδοσιακό σόου της Victoria’s Secret. Βλέποντας μπροστά δεν πιστεύουμε ότι η τηλεοπτική μετάδοση είναι η σωστή επιλογή” τόνισε και επεσήμανε ότι η εταιρεία θα αναπτύξει ενός νέου είδους εκδήλωση σε διαφορετικές πλατφόρμες στο μέλλον.
Πέρυσι, το σόου δέχθηκε σκληρή κριτική όταν ο διευθυντής του μάρκετινγκ προκάλεσε σάλο με τις δηλώσεις του σχετικά με τα plus size και τα τρανσέξουαλ μοντέλα.
Επίσης, κατά καιρούς η εταιρεία έχει δεχθεί επικρίσεις ότι με τα σόου αυτά παρουσιάζει ως αντικείμενα τα μοντέλα.