Μόνο στο φινάλε, όταν άνοιξε ο τοίχος, κάθε ζευγάρι διδύμων κατέβηκε μαζί στην πασαρέλα, χέρι-χέρι.
Πριν ο Alessandro Michele πάρει την θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή στον οίκο Gucci το 2015, οι σχεδιαστές μόδας μετέτρεπαν τα μοντέλα στις πασαρέλες τους σε κλώνους το ένα του άλλου: ίδιο ύψος, ίδιο μακιγιάζ, ίδιες περούκες, ίδια χωρίστρα, ίδιο περπάτημα. Εμοιαζε μια περίεργη στρατηγική να ξοδεύεις δεκάδες χιλιάδες σε διάσημα μοντέλα και να τα κάνεις αόρατα.
Αλλά αυτό που είχε σημασία ήταν η ηγεμονία του brand. Ο Michele τα άλλαξε όλα αυτά, δημιουργώντας ποικιλόμορφα καστ μοντέλων και ντύνοντάς τα με ρούχα που αναδείκνυαν την προσωπικότητά τους. Μια προσέγγιση που έχει κάνει τον Gucci το brand που ακολουθείται, αντιγράφεται και αγοράζεται περισσότερο στον πλανήτη από μια εξαιρετικά διαφορετική ομάδα πελατών.
Αυτή τη φορά όμως πήγε πιο βαθιά. Με τη βοήθεια 68 σετ πανομοιότυπων διδύμων, έσκαψε βαθιά στη μεταφυσική της ατομικότητας για να εξερευνήσει τις διαφορές που μπορούν να καλλιεργηθούν εσωτερικά, ακόμα και όταν κανείς φαινομενικά δείχνει ίδιος με όλους τους άλλους.
«Πάντα με γοήτευε το πόσο διαφορετικό μπορεί να φαίνεται το ίδιο ρούχο επάνω σε διαφορετικούς ανθρώπους», είπε o Michele στα παρασκήνια. «Μπορείς να αλλάξεις ένα μικροσκοπικό πράγμα, ή μια χειρονομία, και ολόκληρη η εμφάνιση αλλάζει».
Το καστ των διδύμων έγινε εμφανές μόνο προς το τέλος, όταν ο χώρος άνοιξε για να αποκαλύψει ότι αυτό που φαινόταν σαν μια ασυνήθιστα μικρή επίδειξη Gucci, είχε αναπαραχθεί στην άλλη πλευρά ενός συρόμενου τοίχου. Για το πρώτο μισό, τα δίδυμα είχαν περπατήσει χωριστά σε δύο διαφορετικές πασαρέλες για δύο κοινά που δεν γνώριζαν για την ύπαρξη του άλλου. Μόνο για το φινάλε, όταν άνοιξε ο τοίχος, κάθε ζευγάρι διδύμων κατέβηκε μαζί στην πασαρέλα, χέρι-χέρι.
Ήταν μια ασυνήθιστη στιγμή που μιλούσε ειλικρινά για την αγάπη. Ο Michele, όπως αποδεικνύεται, μεγάλωσε από δίδυμες αδερφές, οι οποίες ντύνονταν και χτένιζαν τα μαλλιά τους με τον ίδιο τρόπο και ήταν τόσο δεμένες και ενωμένες όσο τον μεγάλωναν «που δεν ήταν καν σημαντικό να ξέρω ποια από τις δύο με γέννησε» αναφέρει ο ίδιος.
Τα ρούχα σχεδόν έρχονταν σε δεύτερο πλάνο και όμως ήταν πιο δυνατά από ποτέ. Η ραπτική του Michele γίνεται όλο και πιο κομψή κάθε σεζόν και η εκλεκτική υπερβολή των βολάν, των λαμέ, των βελούδων, των φιόγκων, των αξεσουάρ με το μονόγραμμα του οίκου ή στάμπα φιδιού, προσφέρουν κάτι σχεδόν για όλους. Από τους έφηβους που θέλουν τα σανδάλια και τα μπλουζάκια μέχρι την Πριγκίπισσα της Ουαλίας, που αγαπάει τις μεταξωτές μπλούζες του οίκου με το φιόγκο στο λαιμό, οι πελάτες του Gucci αισθάνονται μια στοργική σχέση με έναν οίκο που τους ενθαρρύνει να φορούν τα ρούχα του με τον δικό τους τρόπο.
Πηγή: marie claire
Δείτε επίσης: Μύκονος: Ελεύθερος ο Ισραηλινός που συνελήφθη γιατί πλήρωσε με πλαστά 500άρικα σε οίκο μόδας