Το Τιρόλο ανέστειλε την προβολή ενός διαφημιστικού σποτ που προκάλεσε τη δυσαρέσκεια κτηνοτρόφων της περιοχής, οι οποίοι αντέδρασαν στην επιλογή να σερβίρεται καφές latte macchiato με γάλα βρώμης αντί για το «παραδοσιακό» αγελαδινό γάλα
Το ομόσπονδο κρατίδιο της Αυστρίας αποφάσισε να αποσύρει το σποτ διάρκειας περίπου 90 δευτερολέπτων, που παρουσιάστηκε πριν από δέκα ημέρες, λόγω των αντιδράσεων που προκάλεσε, δήλωσε εκπρόσωπος του τμήματος Επικοινωνίας του Τιρόλου στο Γαλλικό Πρακτορείο (AFP).
Στη διαφήμιση απεικονίζεται η Πέρχτα, μια θεότητα του παγανισμού στην αλπική λαογραφία, να βρίσκει στο χιόνι το γάντι που έχασε ένα κοριτσάκι και να το επιστρέφει στο πανδοχείο που βρίσκεται λίγο μακρύτερα. Η ιδιοκτήτρια του πανδοχείου θέλει να την ευχαριστήσει και η Πέρχτα παραγγέλνει έναν καφέ, διευκρινίζοντας ότι τον θέλει με φυτικό γάλα.
«Ελάτε όπως είστε: Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι εδώ», είναι το σλόγκαν της διαφήμισης για αυτόν τον δημοφιλή τουριστικό προορισμό των Άλπεων.
Οι κτηνοτρόφοι θεώρησαν «προσβλητικό» το μήνυμα που εκπέμπεται, υπογραμμίζοντας πως «φροντίζουν καθημερινά για τη διαφύλαξη» των εμβληματικών βοσκοτόπων της περιοχής. Χαρακτήρισαν μάλιστα «απαράδεκτη» την αντικατάσταση του «αυθεντικού τιρολέζικου γάλακτος με εισαγόμενο γάλα βρώμης» στο διαφημιστικό σποτ για την προώθηση του τουρισμού στο Τιρόλο.
Δείτε επίσης: Αυστρία – Άλπεις: Συντριβή αερόστατου με 9 τραυματίες μετά από ανύψωση στον ουρανό χωρίς πιλότο