Την τοποθέτηση της ελληνικής σημαίας στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της 85ης Διεθνούς Έκθεσης σχολίασε η Έλενα Ακρίτα.
Συγκεκριμένα, σε ανάρτησή της στο Facebook η οποία συνοδεύεται από τη φωτογραφία με τη σημαία, η δημοσιογράφος και συγγραφέας αναφέρει:
«Έτσι κρεμάμε τα σώβρακα, όχι το εθνικό μας σύμβολο, πατριώτες από τα λιντλ. Η σημαία στη #ΔΕΘ είναι τρίτη μέρα αναρτημένη λάθος. Οι γραμμές πρέπει να είναι οριζόντιες κι όχι κάθετες. Το ίδιο και ο σταυρός. Φτιάξτε την.»
Δείτε επίσης: Σταυρός: Από σύμβολο τιμωρίας, σε σύμβολο ελπίδας….
- Απίστευτη προσέλευση στο Μουντιάλ 2026: 99,54% πληρότητα που εκπλήσσει!
- Φωτιά στο Ακραίφνιο: Σε ύφεση η κατάσταση, αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας
- Δημήτρης Παπαστεργίου: Στο Pharos AI Factory δημιουργούμε καινοτόμες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης με ελληνικό χαρακτήρα
- Ρίτσαρντ Νίξον: Το νέο ίνδαλμα της Gen Z στο TikTok και η επιστροφή του στη δημοσιότητα
- Πρόληψη σε κάθε γωνιά της Ελλάδας: Η Αγαπηδάκη διαβεβαιώνει ότι κανένας πολίτης δεν είναι μόνος του
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

