Πώς τα κατάφερε η 19χρονη Olivia Dunne; – Μεγάλες εταιρείες πίνουν νερό στο όνομά της
@livvy Had to bring back the beachnastics:)🦋 #foryou #gymnastics ♬ ily (i love you baby) – Surf Mesa
Η19χρονη Olivia Dune δεν μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι η ενασχόλησή της με την ενόργανη γυμναστική στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Λουιζιάνα (LSU) και η επίδειξη των ικανοτήτων της στο TikTok θα φούσκωνε τόσο πολύ το πορτοφόλι της.
Η 19χρονη έκανε το μεγάλο σάλτο στο κλαμπ των εκατομμυριούχων κερδίζοντας ένα εκατομμύριο μέσα σε 12 μήνες και ήδη μετρά περισσότερους από 5,6 εκατομμύρια followers στα social media. Μεγάλες εταιρείες αθλητικών ειδών και πρακτορεία σέρνονται στα πόδια της για να την εντάξουν στο δυναμικό τους. Μεταξύ αυτών και η WME Sports, το πρακτορείο που εκπροσωπεί τους διεθνούς φήμης Serena Williams και Novak Djokovic που συνεργάστηκαν μαζί της τον περασμένο Αύγουστο, γεμίζοντας με πολλά μηδενικά τον λογαριασμό της Olivia.
Αυτό ήταν το έναυσμα για να έρθουν κι άλλες επικερδείς συνεργασίες, όπως το συμβόλαιο με τις μεγάλες εταιρείες Forever 21 και American Eagle. Όπως αναφέρει η New York Post, επικαλούμενη το Forbes, η TikToker υπέγραψε επίσης συμφωνία με την εταιρεία αθλητικών ενδυμάτων Vuori, με εξαψήφια αμοιβή!
Η νεαρή καλλονή άρχισε να εκμεταλλεύεται την επιτυχία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον περασμένο Ιούνιο, αφού το NCAA (Εθνικός Κολεγιακός Αθλητικός Σύνδεσμος των Ηνωμένων Πολιτειών) ψήφισε την άρση των περιορισμών του κανόνα Name, Image & Likeness (NIL), που απαγόρευαν στους αθλητές των κολεγίων να κερδίζουν προβάλλοντας τα προσόντα τους.
Η ίδια προσπαθεί με υποβαθμίσει τον ντόρο που γίνεται με το όνομά της και τον τίτλο της ως αθλήτρια σούπερ σταρ. «Θέλω απλώς να γίνω πρότυπο για τα νέα κορίτσια. Θέλω να δίνω το καλό παράδειγμα. Ακολουθώ τη ροή των πραγμάτων και αυτό είναι συναρπαστικό» είπε στους θαυμαστές της στο TikTok.
Η American Eagle απευθύνεται στη γενιά Ζ, εκείνη δηλαδή που ταυτίζεται με το διαδίκτυο και είναι ένα με τα social media (γεννημένη μεταξύ 1998 και 2015), κάτι που σημαίνει ότι οι αθλητές κολεγίων με τα γυμνασμένα σώματά τους και τους νεαρούς ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να γίνουν οι απόλυτοι εκπρόσωποι της συγκεκριμένης μάρκας. Αυτό συνέβη και με την Olivia.
«Μερικά από αυτά τα παιδιά έχουν πραγματικά ξεχωρίσει σε μεγάλο βαθμό και αυτό κινεί τα νήματα στα social media» δήλωσε στη New York Post ο Craig Brommers, CMO της American Eagle. Για την 19χρονη Olivia ανέφερε: «Είναι μια εξαιρετική αθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής, αλλά έχει επίσης μια αυθεντική και αισιόδοξη περσόνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και βασικά δείχνει υπέροχη με ένα τζιν American Eagle. Αυτή τη μαγεία ψάχνουμε καθώς εξερευνούμε τον κόσμο του NIL» είπε.
Η Dune προβάλει συχνά στο TikTok τα ρούχα των τριών εταιρειών, όπως και στο Instagram όπου έχει 1,9 εκατ. followers. Δεδομένου ότι το κοινό της θα αυξηθεί το επόμενο χρονικό διάστημα η ίδια είναι έτοιμη να συνεργαστεί και με άλλες εταιρίες, επισκιάζοντας ακόμα και μεγάλα ονόματα αθλητών. Αν και όπως λέει η μεγαλύτερη έγνοια της είναι να μείνει στην κορυφή της ενόργανης γυμναστικής και να μην την αποσπάσουν τα social media από αυτό τον στόχο που έχει βάλει.
Η ταλαντούχα έφηβη ήταν μέλος της ομάδας ενόργανης γυμναστικής των ΗΠΑ το 2017, πριν αγωνιστεί στο εθνικό πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά. Στη συνέχεια, της προσφέρθηκε πλήρης υποτροφία για το Πανεπιστήμιο της Λουιζιάνα.
Δείτε επίσης: Φωτιά σε Σκαραμαγκά και Ωρωπό