Όσα δήλωσε ως απάντηση στις αντιδράσεις για το Super Mammy, αλλά και για το βάρος που δίνεται χωρίς λόγο στα social, τα σχόλια και τους haters.
Ο Δημήτρης Σταρόβας βρέθηκε στο πλατό του «The 2Night Show» της Τρίτης (26/4) για να συναντήσει τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Ο αγαπημένος μουσικός, ηθοποιός, τραγουδιστής και παρουσιαστής, μίλησε για τα πολλά ταλέντα και την «πολυχρωμία» που έχει στη ζωή του, από μικρό παιδί. Ποια ήταν η στάση της μητέρας του απέναντι στις επιλογές του;
Ο θάνατος της μητέρας του ήταν από τις πιο δύσκολες στιγμές του δεδομένου ότι είχε ταλαιπωρηθεί και πολύ πριν από το τέλος.
«Μου είπε ένας φίλος μου “επέλεξε να σε απαλλάξει”». Και συνέχισε: «Εγώ κατάλαβα ότι επειδή υποσυνείδητα έχουμε την τάση να λέμε άστο τώρα, στο τέλος κατάλαβα ότι πρέπει να το έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Η μητέρα μου ενώ μου είχε τρομερή αδυναμία, δεν μου έφερε ποτέ εμπόδιο στις επιθυμίες μου» υπογράμμισε ο Δημήτρης Σταρόβας.
Γιατί δεν του αρέσει ο καλλιτεχνικός «πρωταθλητισμός»; Επιδιώκει την υστεροφημία του;
«Δεν αφοσιώθηκα ποτέ σε τίποτα. Πιο πολύ μέσα μου νιώθω μουσικός, αλλά μου άρεσε πάντα να ξοδεύομαι σε πολλά πράγματα, είχα πολυχρωμία. Δεν έχω να θυμάμαι κάτι που να ντρέπομαι γι΄αυτό. Όμως, επειδή πιστεύω ότι για να φτάσεις στην κορυφή, που δεν είναι το ζητούμενο για εμένα, είμαι κατά του πρωταθλητισμού στην Τέχνη, έχει ένα τεράστιο κόστος να φτάσεις στην κορυφή, δεν έχεις προσωπική ζωή, εγώ δεν είμαι διατεθειμένος να το κάνω αυτό. Είμαι όμως και τυχερός» συμπλήρωσε.
Στη συνέχεια, μίλησε για τη συνεργασία του στην εκπομπή «Όλα γκούντ», εξήγησε γιατί ο Αλέξανδρος Ρήγας τον «παγίδευσε» με τον ρόλο του στις «Εκκλησιάζουσες», αλλά και πώς βιώνει την εμπειρία με ζωντανό κοινό στην πολυσυζητημένη τηλεοπτική σειρά «Super Mammy».
«Μια χαρά είναι το κλίμα με τα παιδιά, μπορεί να ξεκίνησε παράξενα η σχέση μας με την Αφροδίτη Γραμμέλη, αλλά ανακάλυψα ότι είναι αξιόλογο άτομο» επεσήμανε.
Για τις αντιδράσεις και την έντονη κριτική που έχει δεχτεί το Super Mammy του Μάρκου Σεφερλή τόνισε:
«Ειναι αγγλικό φορμάτ που παιζόταν στο BBC είναι η πρώτη φορά με ζωντανό κοινό στην Ελλάδα και μου αρέσει. Άκουσα διάφορα περί παλιού χιούμορ. Ας μας πει κάποιος ποιο είναι το χιούμορ του 2022. Είμαστε σε μία εποχή που αρχίζω και κουράζομαι και εκνευρίζομαι. Και όσο και να θέλεις να αδιαφορήσεις, έχουμε χάσει πια κάθε μέτρο, δηλαδή ο καθένας λέει ό,τι θέλει, απολογούμαστε μέχρι και για την αναπνοή μας, ο κόσμος είναι φοβισμένος, λες και δεν έχουμε προβλήματα, ζούμε το απόλυτο τίποτα και το αναπαράγουμε κιόλας από το πρωί μέχρι το βράδυ. Δεν μπορώ, αρχίζει και μου την δίνει αυτή η ιστορία. Τι είναι αυτό τώρα; Από το ένα άκρο. Και θετικά πράγματα που γίνονται όπως το #metoo, αλλά επειδή το πράγμα πάει στο άλλο άκρο, φτάνουμε να ενοχοποιούμε και το φλερτ. Το bullying, εγώ το βιώνω από τη γυναίκα μου μέχρι τους κοντινούς μου ανθρώπους. Μου λένε “έλα τώρα μη το πεις αυτό. Δεν είναι σσωστό”. Δηλαδή, έχουμε πέσει σε ένα πράγμα, αναπνέουμε και λέμε “τί θα πούμε τώρα, θα μας κατηγορήσουν;” Τόσο βάρος δίνουμε χωρίς λόγο στα σόσιαλ και στους haters. Ακούω ραδιόφωνο και το μεγαλύτερο μέρος των εκπομπών αναλώνεται στα σχόλια των ακροατών. Τί είπε ο ένας και ο άλλος. Έγκριτοι δημοσιογράφοι. Εντάξει, έλεος, δεν έχεις θεματολογία να πεις κάτι;».
Δείτε επίσης: Ζήνα Κουτσελίνη: Ο πατέρας μου μαχαίρωσε με φαλτσέτα τη μάνα μου, τη σκότωνε μπροστά μου
- Στη Αθήνα και την Άγκυρα ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ, Μαρκ Ρούτε
- Τι συμβαίνει όταν οι σεξουαλικές φαντασιώσεις υλοποιούνται;
- Ζάλγκιρις – Παναθηναϊκός 84-77: Δυσκολίες για τους Πράσινους στο Κάουνας
- Θέσεις εργασίας: Κίνδυνος απώλειας 83 εκατ. θέσεων έως το 2027 λόγω αυτοματοποίησης
- Η ήττα του Παναθηναϊκού στην Κάουνας