Εφαρμογές γνωριμιών: Η κρίση της δημοφιλίας τους και οι λόγοι αποχής των νέων

Εφαρμογές γνωριμιών: Η κρίση της δημοφιλίας τους και οι λόγοι αποχής των νέων

Έρευνες δεικνύουν πως ολοένα και περισσότεροι χρήστες εγκαταλείπουν το προφίλ τους στις εφαρμογές γνωριμιών και αναζητούν, κατά πάσα πιθανότητα, άλλους τρόπους για να βρουν συντρόφους. Σύμφωνα με τον Guardian, η άνοδος των εφαρμογών γνωριμιών την τελευταία δεκαετία έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι δημιουργούν σχέσεις. Ωστόσο, οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν προκαλέσει δυσαρέσκεια σε πολλούς χρήστες, καθώς η Pew διαπίστωσε ότι το 46% όλων των χρηστών είχε αρνητική εμπειρία από τις διαδικτυακές γνωριμίες.

Μια αίσθηση ανησυχίας και ευαλωτότητας κρατάει τις γυναίκες μακριά από την έκθεση στις πλατφόρμες. Οι πλατφόρμες καταγράφουν μαζική έξοδο των γυναικών από τις εφαρμογές, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε πεδίο παρενόχλησης και κακοποίησης. Ο κύριος λόγος για τον οποίο οι γυναίκες δηλώνουν ότι αποφεύγουν τις εφαρμογές είναι ότι η δεξαμενή των ραντεβού έχει γίνει τοξική.

Η μείωση της χρήσης εφαρμογών γνωριμιών είναι σταθερή, με το Tinder να αναφέρει μείωση της δραστηριότητας των χρηστών κατά 5% το 2021. Παράλληλα, οι μετοχές της Match Group (που διαθέτει την Tinder και Bumble) έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 80%. Αυτή η τάση αποτελεί μια τεράστια δυσκολία για τις εταιρείες, οι οποίες προσπαθούν να ανακτήσουν δυνάμεις, ενώ το 90% της γενιάς Ζ εκφράζει απογοήτευση από τις εφαρμογές γνωριμιών.

Οι πλατφόρμες γνωριμιών θα πρέπει να επιδεικνύουν πραγματική υπευθυνότητα και να θέτουν ως προτεραιότητα την ασφάλεια των χρηστών τους, ιδίως των γυναικών που υφίστανται το μεγαλύτερο βάρος της διαδικτυακής παρενόχλησης και κακοποίησης.

Loading