«Εγώ θεωρούμαι μια διαφημιστική υπηρεσία ή ελεύθερος επαγγελματίας».
Όσον αφορά τους influencers που μπαίνουν πλέον στο στόχαστρο της Εφορίας η γνωστή στον χώρο των social media FIlio_lou αναφέρθηκε στην τιμολόγηση των υπηρεσιών τους και τόνισε στο MEGA πως «υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του» ενώ ανάλυσε το πόσο κοστίζει το κάθε post.
Και συνέχισε η «FIlio_lou», κατά κόσμον Φιλιώ Τσινόγλου, επαγγελματίας influencer λέγοντας «εγώ θεωρούμαι μια διαφημιστική υπηρεσία ή ελεύθερος επαγγελματίας».
«Πριν 7 χρόνια ξεκίνησα τη διαδικασία να ανοίξω όλα αυτά που χρειάζεται για να είσαι νόμιμα και σωστά σε αυτό το κομμάτι» σημείωσε.
Η «FIlio_lou», η οποία είναι μητέρα και δημιουργεί περιεχόμενο κυρίως για γονείς, προωθώντας προϊόντα που απευθύνονται τόσο στους ίδιους όσο και στα παιδιά τους, έχει 340k followers και, όπως λέει, η τιμή για κάποια διαφήμιση καθορίζεται από τον κάθε influencer.
«Υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του όσο πιστεύει αυτός ότι του αναλογεί, με βάση τα νούμερα που κάνει και τα clicks. Τα χρήματα είναι ανάλογα τον influencer» δήλωσε και εξήγησε πως όσο περισσότερους ακολούθους έχει κάποιος τόσο μπορεί να διαλέγει το περιεχόμενο που θα δημιουργεί, με τις τιμές για ένα post να ξεκινούν «από 100 ευρώ έως και 7.000».
Αναφορικά με το εισόδημα που μπορεί να βγάλει κάποιος τον μήνα; Η FIlio_lou επεσήμανε πως «μπορεί να ξεκινήσει από 1.000 έως 20.000 ευρώ τον μήνα».
Δείτε επίσης: Μαλλιά κουβάρια στη Φάρμα: «Ντροπή πραγματικά» – «Αφήνω για σένα τις κου…δες τις περιποιημένες»