Η Burger King προσελκύει εκατομμύρια πελάτες από τους McDonald’s με μία καινοτόμο στρατηγική στο Twitter

Η Burger King προσελκύει εκατομμύρια πελάτες από τους McDonald’s με μία καινοτόμο στρατηγική στο Twitter

Ανακαλύψτε πώς η Burger King έλκυσε πελάτες από τους McDonald’s με μια έξυπνη προωθητική κίνηση μέσω social media.

Στις 4 Δεκεμβρίου 2018, η πασίγνωστη αλυσίδα fast food Burger King παρέδωσε μαθήματα marketing και υγιούς συναγωνισμού. Εκείνη την ημέρα, το απόγευμα, η Burger King έκανε μία ανάρτηση στο X (τότε Twitter), γράφοντας: brb going to McDonald’s (επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald’s). Το tweet είχε στόχο την προώθηση του φημισμένου μπέργκερ Whopper, το οποίο οι καταναλωτές μπορούσαν να απολαύσουν έναντι 1 cent, υπό την προϋπόθεση να το αγοράσουν από ένα κατάστημα McDonald’s.

Συγκεκριμένα, για να αποκτήσουν την προσφορά, οι πελάτες έπρεπε να κατεβάσουν την εφαρμογή της Burger King στα κινητά τους. Όταν ένας χρήστης βρισκόταν σε απόσταση περίπου 180 μέτρων από οποιοδήποτε κατάστημα McDonald’s, η εφαρμογή ξεκλείδωνε την παραπάνω προσφορά. Μόλις γινόταν η παραγγελία του μπέργκερ Whopper για 1 cent, ο χρήστης έπρεπε να απομακρυνθεί από τα McDonald’s, καθώς η εφαρμογή τον καθοδηγούσε στο πλησιέστερο εστιατόριο Burger King για να παραλάβει την παραγγελία του. Η προσφορά ήταν διαθέσιμη μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους, και η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε γρήγορα viral, ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή της Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App Store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps. Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα κοινωνικά μέσα, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της. Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald’s.

Loading