Επιστροφή στους τηλεοπτικούς μας δέκτες έκανε η Ναταλία Γερμανού μετά από την περιπέτειά της με τον κορονοϊό
Η παρουσιάστρια επέστρεψε στο πλατό της εκπομπής της “Καλύτερα Δεν Γίνεται” στον Alpha και με την είσοδό της είπε:
«Καλωσήρθατε γυρίσαμε… Ήμουν πολύ ψύχραιμη, κοιτώ το selfe test και λέω θετικό. Α, εντάξει λέω έχω covid, όπως πολύς κόσμος. Υπάρχουν άνθρωποι παιδιά που το περνούν πολύ βαριά και να ασχολούμαστε τώρα με τους ψευτοcelebrities της χώρας, βάζω τον εαυτό μου μέσα, και πως το περνάνε με βήχα και δέκατα, είναι λίγο αστείο. Αυτό ήταν πάει και πέρασε και να ευχηθούμε περαστικά σε όσους νοσούν σοβαρά, να γυρίσουν γρήγορα σπίτι τους και να είναι καλά και να πάμε παρακάτω»
Δείτε επίσης: Πέτρος Φιλιππίδης: «Στο σφυρί» τα σπίτια του – «Θα τα χάσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο»
- Σεισμοί στη Βενεζουέλα: Αύξηση των θυμάτων με αλλοδαπούς ανάμεσά τους
- Η σαλάτα DBS που έχει γίνει το απόλυτο viral στο TikTok
- Περισσότερες από 100 πτήσεις ακυρώνονται στην Ιαπωνία λόγω επικείμενων καταιγίδων
- Συνεχίζονται οι κρίσιμες συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου στις ΗΠΑ
- Επαναστατικές αλλαγές στον χάρτη των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κάνναβη και κοκαΐνη κυριαρχούν
![]()

