Η Ριάνα ενισχύει τις πωλήσεις για τον Άγιο Βαλεντίνο με νέα εσώρουχα Fenty, προσελκύοντας την προσοχή του κοινού. Η Ριάνα έχει αποδείξει την ικανότητά της να δημιουργεί τάσεις και να κερδίζει τις καρδιές του κοινού. Μετά από ένα χρόνο αποχής από το αλκοόλ, η επιχειρηματίας, μητέρα δύο παιδιών και τραγουδίστρια, λανσάρει μια νέα σειρά εσωρούχων της Fenty, στοχεύοντας στην αύξηση των πωλήσεων και της αισθητικής εμπειρίας. Αναλαμβάνοντας ρόλο Θεάς του Έρωτα, η Ριάνα προβάλλει τη νέα καμπάνια της Savage X Fenty με χαρακτηριστική αυτοπεποίθηση. Στις φωτογραφίες, φορέσει κόκκινο σετ εσωρούχων, προτρέποντας τους θαυμαστές της να την αγαπήσουν μέσω του λογαριασμού της, όπου η λεζάντα έχει πιο προκλητικό τόνο.
Στην ανάρτησή της αναφέρει, Υποκλιθείτε! Η βασίλισσα του Αγίου Βαλεντίνου είναι εδώ!, καλώντας το κοινό να συμμετάσχει στην εμπορική γιορτή. Η ανάρτηση έχει ήδη γίνει viral, συγκεντρώνοντας περίπου 4 εκατομμύρια likes σε λιγότερο από 21 ώρες. Παράλληλα, η Ριάνα επιβεβαιώνει τη θέση της στον επιχειρηματικό κόσμο, ενισχύοντας τη μόδα, τη σεξουαλική ενδυνάμωση και την ποικιλία, με σκοπό να κατακτήσει την αγορά του Αγίου Βαλεντίνου.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Numerator, το 60% των καταναλωτών γιορτάζουν τον Άγιο Βαλεντίνο το 2024, μια αύξηση σε σχέση με το 2023, με ιδιαίτερη συμμετοχή από τη γενιά Gen Z και Millennials. Οι Millennials φαίνεται να είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν δώρα, ενώ η Gen Z επιλέγει να βγει για ποτό, υποδηλώνοντας ότι η γιορτή προσφέρει σημαντικές εμπορικές ευκαιρίες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr