Βραδινό φόρεμα της Σατίν (Νικόλ Κίντμαν) στο μιούζικαλ Moulin Rouge, το νυφικό που φόρεσε η Τόνι Κολέτ στην ταινία «Muriel’s Wedding», πορτρέτα των Κέιτ Μπλάνσετ και Ναόμι Γουότς, αποσπάσματα σκηνών από τις ταινίες Mad Max παρουσιάζονται σε έκθεση για τα επιτεύγματα των Αυστραλών στο Χόλιγουντ που φιλοξενείται στο Εθνικό Αρχείο Κινηματογράφου και Ήχου (NFSA), στην Καμπέρα
Η έκθεση «Australians & Hollywood» τιμά το έργο σκηνοθετών και ηθοποιών από την Αυστραλία που αισθάνθηκαν την ανάγκη να μετακομίσουν στις ΗΠΑ για να καταφέρουν να έχουν επιτυχία, αλλά και όσων κατόρθωσαν να γίνουν διάσημοι μένοντας στη χώρα.
«Πριν από 2 γενιές για να επιτύχεις έπρεπε να μετακομίσεις στο Λος Άντζελες και να γίνεις μέρος του Χόλιγουντ, αλλά μέσω του ταλέντου και των επιτευγμάτων των Αυστραλών σκηνοθετών και καλλιτεχνών με την πάροδο των χρόνων και τις αλλαγές στην τεχνολογία και τη βιομηχανία, το Χόλιγουντ ήρθε στην Αυστραλία» ανέφερε σε τοπικά ΜΜΕ ο εκτελεστικός διευθυντής του NFSA, Πάτρικ ΜακΙντάιρ.
Η έκθεση είναι συνδυασμός αντικειμένων που έχουν παρουσιαστεί ξανά, αλλά όλοι θέλουν να δουν και πάλι, καθώς είναι εμβληματικά, τόνισε.
Δύο τέτοια εκθέματα είναι το καπέλο και το μαχαίρι του Πολ Χόγκαν πρωταγωνιστή της πιο εμπορικής αυστραλιανής ταινίας, της κωμωδίας «Crocodile Dundee».
Η τουαλέτα της Σατίν από την ταινία «Moulin Rouge» και φορέματα καν-καν που φορούσαν οι χορεύτριες στην ταινία επίσης περιλαμβάνονται στην έκθεση. Το μιούζικαλ «Moulin Rouge» είναι αξιοσημείωτο όχι μόνο επειδή δημιουργήθηκε από τους Αυστραλούς Μπαζ Λούρμαν και Κάθριν Μάρτιν, αλλά και επειδή γυρίστηκε στο Σίδνεϊ. Απέδειξε ότι κινηματογραφικές ταινίες μεγάλου προϋπολογισμού μπορούν να γυριστούν στην Αυστραλία και να γίνουν εμπορικές επιτυχίες.
Η εμφάνιση αυστραλιανών ταινιών στην παγκόσμια σκηνή θεωρείται γενικά ότι ξεκίνησε το 1979 με το Mad Max, ταινία που τιμάται στην έκθεση με φωτογραφίες και στιγμιότυπα που αποκαλύπτουν τις προκλήσεις των γυρισμάτων σε εξωτερικούς χώρους χωρίς τα πλεονεκτήματα της σύγχρονης τεχνολογίας και τις διακρίσεις που έλαβε.
Η επιμελήτρια της έκθεσης Τάρα Μαρίνοβσκι είπε ότι το Mad Max είναι ένα παράδειγμα για το πώς οι αυστραλιανές ταινίες συχνά περιλαμβάνουν το τοπίο, σχεδόν ως άλλον χαρακτήρα. Στο Mad Max, είναι η έρημος, αλλά σε άλλες ταινίες, είναι το αστικό τοπίο που δίνει τον τόνο, ανέφερε.
Η έκθεση αναγνωρίζει και το λιγότερο γνωστό έργο όσων βρίσκονται πίσω από ορισμένες πρόσφατες διεθνείς παραγωγές, όπως ο Ντέιβιντ Μίσοντ σκηνοθέτης της σειράς του Netflix, «The King» και την Κέιτ Σόρτλαντ, που σκηνοθέτησε την ταινία του 2021 «Black Widow».
Δείτε επίσης: Χολιγουντιανή παραγωγή «προσγειώνεται» στα τέλη Απριλίου στη Δράμα
- Η αποβολή του Μουτίνιο και οι επιπτώσεις στο ματς του ΟΑΚΑ
- Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να εδραιώσει τον ρόλο του ως αξιωματική αντιπολίτευση
- Πάοκ: Ανακοίνωση της 11άδας ενόψει του αγώνα με τον Ατρόμητο
- Ο ΣΥΡΙΖΑ καλείται να αναδειχθεί ως η θεσμική αξιωματική αντιπολίτευση της χώρας
- FT: Το Κατάρ προειδοποιεί την Ευρώπη για διακοπή προμηθειών υγροποιημένου φυσικού αερίου