Kαταφεύγουν σε ειδικούς για να μην χάνουν τα Chanel τους

Kαταφεύγουν σε ειδικούς για να μην χάνουν τα Chanel τους

Η ανακάλυψη, στο βάθος της ντουλάπας, ενός μπουφάν Burberry, που ούτε που θυμόταν ότι το είχε αγοράσει, έπεισε την Τσεν Ρουί ότι έκανε πολύ καλά να προσλάβει ειδικούς της τακτοποίησης που βοηθούν τους εύπορους Κινέζους να βάζουν τάξη στην γκαρνταρόμπα τους.

«Αυτό πού το βρήκατε;», λέει η κα. Τσεν, νεαρή 32χρονη μαμά, στους τέσσερις (!) επαγγελματίες που έχουν βουτήξει στις ντουλάπες της, ξεχειλισμένες από πανάκριβα επώνυμα ρούχα και αξεσουάρ.

Κανείς μας δεν είναι σε θέση να κατανοήσει πόσο δύσκολη και περίπλοκη έχει γίνει η ζωή αυτής της στρατιάς των νεόπλουτων που έχει δημιουργηθεί αυτές τις τελευταίες δεκαετίες στην μεγαλύτερη κομμουνιστική χώρα της Γης.

Το ένα τρίτο των δαπανών για είδη πολυτελείας στον κόσμο αντιστοιχεί πλέον στους κινέζους καταναλωτές, σύμφωνα με μελέτη του McKinsey για το 2019.

Ούτε η επιδημία του κορονοϊού δεν μείωσε την δίψα των πλούσιων κινέζων αγοραστών. Αν δεν μπορούν πλέον να λεηλατήσουν τα μαγαζιά στο Παρίσι και το Μιλάνο, έχουν επιπέσει στις online αγορές.

Νέα στοιχεία για την φρενίτιδα που περιβάλλει τα προϊόντα που σου επιτρέπουν να επιδείξεις το υψηλό κοινωνικό σου status θα προκύψουν στις 11 Νοεμβρίου, ημέρα της Γιορτής των Εργένηδων και των online εκπτώσεων που την συνοδεύουν. Κατά παράδοσιν είναι η μεγαλύτερη παγκόσμια επιχείριση ηλεκτρονικού εμπορίου.

©Πηγή: amna.gr

Loading