Απάντηση στο ερώτημα «ποιο είναι το επόμενο βήμα μετά τη χρέωση 120.000 δολαρίων για μια μπανάνα κολλημένη στον τοίχο με ταινία;» έδωσε το Garage Magazine. Μπορεί στο Art Basel Miami Beach του περασμένου Δεκεμβρίου, ο Μαουρίτσιο Κατελάν να πώλησε τρεις εκδοχές του «Comedian» – μια τέταρτη την έφαγε ένας καλλιτέχνης περφόρμανς – , το περιοδικό όμως κάλεσε τον Ιταλό conceptual artist να σκηνοθετήσει φωτογράφιση της Κένταλ Τζένερ για το 18ο τεύχος του. Ο Κατελάν σκηνοθέτησε, η Κένταλ «ενσάρκωσε» διάφορα έργα του και ο ανερχόμενος Βρετανο-γκανέζος φωτογράφος Κάμπελ Άντι φωτογράφισε.
«Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα αυτοκίνητο και ξαφνικά βρέθηκα σε ένα γκαράζ» είπε, σε ανακοίνωσή του, ο Κατελάν, κάνοντας λογοπαίγνιο με την επωνυμία του περιοδικού. «Ένα γκαράζ ανοιχτό – 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά μέρες την εβδομάδα – σε πειράματα που παρκάρουν μόνον αυτοκίνητα με πινακίδες από την Πολιτεία της δημιουργικότητας και καινοτομίας. Προσέξτε, το να δουλεύετε εκεί μέσα ενδέχεται να είναι αναζωογονητικό, και τοξικό λόγω των εξατμίσεων».
Η προκλητική φωτογραφία της Τζένερ με λεζάντα «Trophy Wife (Σύζυγος-Τρόπαιο)» είναι αναφορά σε ένα, σε φυσικό μέγεθος, κέρινο μπούστο του σούπερ μοντέλου Στέφανι Σέιμουρ που είχε δημιουργήσει ο Κατελάν το 2003. Το έργο πωλήθηκε τον Νοέμβριο του 2010 αντί 2,4 εκατομμυρίων δολαρίων στον Τζόζε Μουγκράμπι, σε δημοπρασία σύγχρονων έργων τέχνης που διενήργησε ο οίκος Phillips.