Μετά από τη συνεργασία του με τον Ντάνιελ Άρσαμ για το σχεδιασμό του σκηνικού και αντικειμένων για τη συλλογή Άνοιξη 2020, ο σχεδιαστής των ανδρικών ενδυμάτων του Dior, Κιμ Τζόουνς προσέγγισε ξανά τον καλλιτέχνη από τις ΗΠΑ για να βοηθήσει στη δημιουργία και της διαφημιστικής καμπάνιας της σειράς.
Οι φωτογραφίες με τον φακό του Στίβεν Μάιζελ παρουσιάζουν ένα κανονικών διαστάσεων διαβρωμένο γλυπτό του Άρσαμ, το οποίο θυμίζει το αυτοκίνητο DeLorean της κλασικής ταινίας της δεκαετίας του 1980 “Επιστροφή στο Μέλλον” (Back to the Future) μέρος μιας έννοιας που ο καλλιτέχνης ονομάζει “φανταστική αρχαιολογία”.
“Η διαφημιστική καμπάνια αντανακλά το παρελθόν και το μέλλον του Dior με ένα δροσερό, διαχρονικό τρόπο” ανέφερε ο Κιμ Τζόουνς σε δήλωσή του.
©Πηγή: amna.gr