Αυτή η νύχτα μένει: Μεταμορφώνεται σε μια άλλη και παγώνουν οι πάντες
Ο Λεωνίδας Κακούρης, μίλησε για τον ρόλο του στη σειρά «Μαύρο Ρόδο» και έκανε μία αποκάλυψη για τον λόγο που θα ξαναβρεθεί στο μοναστήρι.
Ο πρωταγωνιστής της δραματικής σειράς του MEGA, ήταν σήμερα καλεσμένος στην εκπομπή «Ελένη» με την Ελένη Μενεγάκη.
Ο αγαπημένος ηθοποιός, ο οποίος υποδύεται τον Θέμη Καστρινό, ανέφερε για τον ρόλο του: «Η έλξη δύο ανθρώπων μπορεί να είναι εντελώς διαφορετική από αυτό που φέρει ο καθένας, είτε ως χαρακτήρας, είτε ως επάγγελμα. Όσο μπορώ να καταλάβω τον Θέμη, την έχει ζήσει τη ζωή του. Είναι ένας άνθρωπος πολύ χορτάτος, τώρα περνάει πολύ δύσκολα γιατί έχασε μία γυναίκα και θεωρεί πως υπεύθυνος είναι αυτός. Η ζωή είναι απρόβλεπτη, δεν ξέρουμε τι θα του φέρει. Εάν θα είναι για καλό ή για κακό».
Ο Λεωνίδας Κακούρης, πέραν της τηλεοπτικής του παρουσίας στην επιτυχημένη σειρά του MEGA, πρωταγωνιστεί επίσης στη θεατρική παράσταση «Η μελωδία της ευτυχίας» στο θέατρο «Ελληνικός Κόσμος», στην οποία συμμετέχει και ο 10χρονος γιος του.
«Κόλλησε το πρώτο του ένσημο, πέρασε από οντισιόν» τόνισε ο ηθοποιός, ενώ επισήμανε πως δεν τον φόβισε το γεγονός να νιώσει ο γιος του την απόρριψη.
Αναφορικά με τη σχέση του Πέτρου και της Ελισάβετ στο «Μαύρο Ρόδο» εξηγεί πως ως πατέρας έχει το άγχος μήπως ο γιος του επηρεαστεί και παραπλανηθεί από έναν έρωτα που μοιάζει ανεκπλήρωτος, ωστόσο δεν γνωρίζει κατά πόσο θα παρέμβει στη σχέση των δύο ηρώων. «Όταν πας κόντρα στα παιδιά, πάνε “πιο βαθιά” και είναι λόγω της φύσης, της ηλικίας και των ορίων που ψάχνουν» εξηγεί ο ίδιος.
O ηθοποιός μάλιστα έδωσε ένα τρανταχτό spoiler για τις εξελίξεις στην ιστορία, αποκαλύπτοντας πως ο Θέμης Καστρινός θα ξαναβρεθεί στη Γερακιανή δηλώνοντας ενδιαφέρον για κάποιο από τα κτήματα της Μονής.
Για την υποκριτική και την πορεία του στον χώρο, σχολίασε:
«Πιστεύω δεν υπάρχει πρώτος σε αυτή τη δουλειά, είναι λάθος να θεωρούμε πως ο ένας είναι “πρώτος” και ο άλλος είναι “δεύτερος”» κατέληξε.
Δείτε επίσης: Αυτή η νύχτα μένει: Μεταμορφώνεται σε μια άλλη και παγώνουν οι πάντες