Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να χαρακτηρίζουμε κάτι ως «καλό – ή, κακό – γούστο» αν δεν προσδιορίζουμε την εποχή στην οποία αναφερόμαστε. Τα γούστα αλλάζουν και αυτό ισχύει και για τα εξώφυλλα περιοδικών μόδας, ακόμη και για τα εξώφυλλα του Harper’s Bazaar, του πρώτου περιοδικού που δημιουργήθηκε για να καλύψει τον κόσμο του στυλ. Λες και ανταποκρίνεται σε αυτές τις αλλαγές, το Musée des Arts Décoratifs στο Παρίσι αποφάσισε να εορτάσει το άνοιγμα εκ νέου στο κοινό των αιθουσών του για τη μόδα με μια έκθεση αφιερωμένη εξ ολοκλήρου στο Harper’s Bazaar. Η έκθεση «Harper’s Bazaar: First in Fashion» εγκαινιάζεται στις 28 Φεβρουαρίου και θα είναι ένα χρονικό των 152 χρόνων του περιοδικού.
Εξήντα κρεασιόν – υψηλής μόδας και πρετ α πορτέ – από τη συλλογή του Μουσείου Διακοσμητικών Τεχνών θα εκτεθούν δίπλα σε φωτογραφίες τους, οι οποίες τυπώθηκαν στις σελίδες του περιοδικού (έργα φωτογράφων και εικονογράφων, όπως οι Άντι Γουόρχολ, Μαν Ρέι, Ρίτσαρντ Άβεντον, Χίρο και Πίτερ Λίντμπεργκ). Ειδικά αφιερώματα σε τρία από τα πιο ισχυρά στελέχη του περιοδικού: την αρχισυντάκτρια Κάρμελ Σνόου, η οποία, με αφορμή την πρώτη επαναστατική κολεξιόν του Ντιόρ, καθιέρωσε την έκφραση «New Look». Τον καλλιτεχνικό διευθυντή Αλεξέι Μπρόντοβιτς, ο οποίος παρήγγειλε σε καλλιτέχνες σαν τον Σαλβαντόρ Νταλί, τον Ζαν Κοκτό, τον Μαρκ Σαγκάλ, τη Λεονόρ Φινί και άλλους να δημιουργήσουν πρωτότυπα έργα για το περιοδικό. Την Νταϊάνα Βρίλαντ, επί των ημερών της οποίας το περιοδικό απέκτησε περισσότερο χρώμα και χιούμορ και της οποίας η δουλειά για το Costume Institute του Metropolitan Museum of Art στη Νέα Υόρκη προηγήθηκε του φημισμένου Met Ball της Άννα Γουίντουρ.