Μια νέα ψηφιακή εμπειρία από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Έναν νέο τρόπο ξενάγησης εγκαινιάζει το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, στρατηγικού του συνεργάτη. Από τις 23 Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμες οι ψηφιακές ξεναγήσεις σε όλες τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου, σε κάθε του όροφο. Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερης αξίας, καθώς αναβαθμίζει και βελτιώνει την εμπειρία κάθε επισκέπτη που επιθυμεί να γνωρίσει κάθε πτυχή του κυκλαδικού, του αρχαίου ελληνικού και κυπριακού πολιτισμού.

Οι ψηφιακές ξεναγήσεις θα πραγματοποιούνται μέσω της εφαρμογής Clio Muse Tours για smartphone ή tablet. Οι επισκέπτες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης αρκεί να σαρώσουν τον QR κωδικό που θα βρίσκεται στην είσοδο και έξω από τις εκθέσεις, ώστε να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή. Στη συνέχεια, θα μπορούν να περιηγηθούν ψηφιακά και με ασφάλεια στις συλλογές, να μάθουν περισσότερα για τα εκθέματα και να διαβάσουν την ιστορία τους. Χάρη στην εφαρμογή, κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει την ξενάγηση στο Μουσείο όπως ο ίδιος επιθυμεί, παρακολουθώντας τη μέσα από τη δική του συσκευή.

Οι ψηφιακές ξεναγήσεις στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προσφέρουν στους επισκέπτες μια ανανεωμένη εμπειρία και μια διαδραστική επαφή με τον πολιτισμό. Θα είναι διαθέσιμες σε τρεις γλώσσες, ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά, δημιουργώντας έναν νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με το παρελθόν των εκθεμάτων και με την, αναλλοίωτη εδώ και αιώνες, ιστορία τους.

Παράλληλα, εγκαινιάζονται και δύο νέες θεματικές ξεναγήσεις στο Μουσείο. Η πρώτη, με τίτλο «Κρασί: Το δώρο του θεού Διονύσου», έχει ως βασικό θέμα το κρασί και τη θέση του στις αρχαίες ελληνικές κοινωνίες, ενώ η δεύτερη, «Το αίνιγμα της Κέρου: μύθος ή πραγματικότητα», παρουσιάζει ένα από τα σπουδαιότερα κέντρα του Αιγαίου και τη σημασία του κατά την 3η χιλιετία π.Χ.

«Η Eurolife FFH βρίσκεται δίπλα σε κάθε δράση που υλοποιεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, υποστηρίζοντας τις πρωτοβουλίες του που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά στον αρχαίο ελληνικό, αλλά και τον σύγχρονο πολιτισμό. Δίνοντας αξία στη γνώση αυτή, η οποία αποτελεί θεμέλιο για το μέλλον, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να στηρίζει τα έργα του Μουσείου που φέρνουν παιδιά και ενήλικες πιο κοντά στις τέχνες και τον πολιτισμό», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play