Εκατοντάδες Μουσεία συμμετέχουν σε μία online προσπάθεια να διαδώσουν τη χαρά, την αγάπη και την ομορφιά, καθώς η πανδημία του κορονοϊού κρατά κλειστές τις γκαλερί τους.
Πολλοί πολιτιστικοί οργανισμοί σε όλο τον κόσμο, καθώς δεν μπορούν να υποδεχθούν επισκέπτες, άρχισαν να κοινοποιούν εικόνες έργων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενθαρρύνοντας τους λάτρεις της τέχνης να συμμετάσχουν σε εικονικές περιηγήσεις, ηχητικές ξεναγήσεις και άλλες ψηφιακές προσφορές.
Την περασμένη εβδομάδα τα Μουσεία άρχισαν να δείχνουν αγάπη το ένα προς το άλλο με την αποστολή φωτογραφιών με έργα τέχνης με θέμα τα λουλούδια, με το hashtag #MuseumBouquet.
Η Ιστορική Εταιρεία της Νέας Υόρκης και το Μουσείο και Κήπος Γλυπτικής Χίσχορν του Ινστιτούτου Σμιθσόνιαν στην Ουάσινγκτον ξεκίνησαν την τάση αποστέλλοντας ψηφιακά μπουκέτα σε άλλους πολιτιστικούς οργανισμούς.
Από την Ιστορική Εταιρεία της Νέας Υόρκης έγινε αποστολή του πρώτου μηνύματος με ανθοπέταλα – μία σύνθεση από άνθη μηλιάς ζωγραφισμένη από τον Αμερικανό καλλιτέχνη, Μάρτιν Τζόνσον Χιντ με παραλήπτη το Μουσείο Τέχνης Σμιθσόνιαν, το οποίο στη συνέχεια έστειλε στην Πινακοθήκη Μοντέρνας Τέχνης Τέιτ του Λονδίνου «λίγη χαρά» με τη μορφή μπουκέτου του Άντι Γουόρχολ, σύμφωνα με το artnet news.