Νέα μόδα στα μπικίνι: Μοντέλα φορούν μόνο… ταινία

Νέα μόδα στα μπικίνι: Μοντέλα φορούν μόνο… ταινία

Η κάθε γυναίκα μπορεί να φτιάξει το δικό της «μαγιό» από το σπίτι της

Πλέον στη μόδα είναι τα… άκρως αποκαλυπτικά μαγιό που δίνουν νέο νόημα σε αυτό που λέμε sex tape. Μια επίδειξη μόδας της Εβδομάδας Μπικίνι στο Μαϊάμι, συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα αφού τα μοντέλα της περπάτησαν στην πασαρέλα φορώντας μόνο τη γνωστή σε όλους μας κολλητική ταινία.

Πρωταγωνιστής του ιδιαίτερου σόου που έλαβε χώρα το βράδυ του Σαββάτου, ήταν το «πνευματικό παιδί» Joel Alvarez, ενός σχεδιαστή που ονομάστηκε και «The King of Tape» (Ο Βασιλιάς της ταινίας).Τα μαγιό του Alvarez προέρχονται από την επωνυμία του «Black Tape Project» και δεν άφηναν τίποτα στη φαντασία καθώς τα μοντέλα φορούσαν μόνο τις λεπτές λωρίδες πάνω τους.

Όμως, ενώ φαίνεται πως δεν είναι και κάτι τόσο δύσκολο να φορέσεις το συγκεκριμένο «μαγιό» είναι απίστευτα περίπλοκο και χρειάζεται πολύς χρόνος για να ετοιμαστεί το κάθε μοντέλο.

Η Chanel Rivera, μία από τις γυναίκες που ανέβηκαν στην πασαρέλα, αποκάλυψε στο Instagram ότι χρειάστηκε μια ομάδα επί 12 ώρες να κολλήσει στο σώμα της το αυτοκόλλητο σχέδιο του Alvarez.

Χωρίς αμφιβολία ήταν πολύ πιο γρήγορο για το μοντέλο να βγάλει την ταινία με το που ολοκληρώθηκε η επίδειξη μόδας με τον Alvarez να επιμένει ότι η διαδικασία αφαίρεσης είναι ανώδυνη. Ο σχεδιαστής σημείωσε ότι χρησιμοποιεί ένα ειδικό είδος κόλλας που δεν πονάει όταν αφαιρείται από το δέρμα.

Στον ιστότοπό του, ο Alvarez περιγράφει τον εαυτό του ως «ο μόνος ειδικός της ταινίας σώματος στον κόσμο» και «ο ιδρυτής και πρωτοπόρος του είδους Body Tape Art».

Ο σχεδιαστής πουλά την ειδική ταινία στο διαδίκτυο, έτσι ώστε οι γυναίκες να μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια, στο σπίτι τους.

Η ταινία πωλείται προς 14,99 δολάρια και είναι «εντελώς μη τοξική και δεν αφήνει κανένα υπόλειμμα κόλλας στο δέρμα». Ο Alvarez ισχυρίζεται ότι «συνήθως χρειάζονται περίπου δύο ρολά ειδικής ταινίας για να επιτευχθεί ένα πλήρες σχέδιο».

Τα ασυνήθιστα μαγιό του Alvarez έχουν προσελκύσει την παγκόσμια προσοχή, με τη δουλειά του ως «αυτοκόλλητος» καλλιτέχνης να μεταφέρεται σε 42 χώρες.

Ενδεικτικό είναι πως πέρυσι, ανέβασε ένα ακόμα σόου στο Miami Swim Week, το οποίο έγινε πρωτοσέλιδο σε όλη τη χώρα.

Δείτε επίσης: Μάχη με τον κορονοϊό έδωσε η Βάνα Μπάρμπα: «Με τσάκισε ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω»

Loading

Play