«Μίλησε τόσο προσβλητικά στον υπάλληλο, του ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ», είπε ο Φώτης Σεργουλόπουλος.
Σε ένα αρνητικό περιστατικό που του συνέβη με πελάτη αναφέρθηκε ο Φώτης Σεργουλόπουλος. Ο παρουσιαστής, σε σχετική συζήτηση που είχε στον αέρα της εκπομπής του με τη Τζένη Μελιτά, αποκάλυψε τον διάλογο που είχε σε ένα από τα καταστήματα εστίασης που ο ίδιος διατηρεί, όταν ένας πελάτης απευθύνθηκε με προσβλητικά λόγια σε υπάλληλο.

«Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι, που χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό», ανέφερε αρχικά ο Φώτης Σεργουλόπουλος.
«Μου έχει τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και τού ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ», αποκάλυψε ο παρουσιαστής.
«Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό», του απάντησε η Τζένη Μελιτά.

Δείτε επίσης: Eurovision 2023 – Τζένη Μελιτά: «Είναι μεγάλο δώρο και μεγάλη τιμή, ανυπομονώ»