Ο ιταλικός οίκος μόδας Giorgio Armani και το brand Kith έχουν επιλέξει τον διάσημο σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορσέζε ως πρωταγωνιστή της νέας τους καμπάνιας για μια ιδιαίτερη συλλογή ανδρικών ενδυμάτων.
Αυτή είναι η πρώτη συνεργασία μεταξύ των Armani και Kith, αλλά όχι η πρώτη μεταξύ του ιταλικού οίκου και του Μάρτιν Σκορσέζε. Ο Αμερικανός σκηνοθέτης, των οποίων οι γονείς είναι Ιταλο-Αμερικανοί, διατηρεί μακροχρόνια φιλία με τον οίκο μόδας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Kith, ο Μάρτιν Σκορσέζε και ο ιδρυτής του οίκου Giorgio Armani είναι φίλοι εδώ και πολλά χρόνια. Αυτή η στενή σχέση τον οδήγησε να σκηνοθετήσει το ντοκιμαντέρ «Made in Milan», το οποίο αναφέρεται στη ζωή του σχεδιαστή και την ανάπτυξη του brand.
Τα brands Giorgio Armani και Kith έχουν δημιουργήσει τέσσερα αρχέτυπα που λειτούργησαν ως έμπνευση για τον σχεδιασμό των ανδρικών ενδυμάτων: The Artist (Ο Καλλιτέχνης), The Entertainer (Ο Διασκεδαστής), The Traveler (Ο Ταξιδιώτης) και The Entrepreneur (Ο Επιχειρηματίας). Οι capsule συλλογές περιλαμβάνουν ενδύματα με μοναδικά υφάσματα, σχήματα και χρωματικές παλέτες.