Η Goop της Γκουίνεθ Πάλτροου αντιμετωπίζει προκλήσεις και αλλαγές καθώς η εταιρεία εξελίσσεται. Η Γκουίνεθ Πάλτροου δήλωσε ότι η δημόσια εικόνα της δεν αντανακλά τη λειτουργία της επιχείρησής της, αναφέροντας: Δεν νομίζω ότι κανείς πιστεύει ότι πραγματικά λειτουργώ την εταιρεία μου. Η Goop, που ιδρύθηκε το 2008, γιόρτασε πρόσφατα την 15η επέτειό της, με την Πάλτροου να διαχειρίζεται ένα σύνολο 170 υπαλλήλων και προσφορά προϊόντων που κυμαίνονται από αρωματικά κεριά έως ειδικά προϊόντα ευεξίας. Ωστόσο, η επιχειρηματίας εξέφρασε τις αμφιβολίες της για το μέλλον της στην εταιρεία, τονίζοντας ότι Δεν νομίζω ότι μπορώ να έχω αυτή τη δουλειά για πάντα.
Αρχικά, η Goop ξεκίνησε ως ένα ενημερωτικό δελτίο ευεξίας, αλλά γρήγορα εξελίχθηκε σε μια αυτοκρατορία αξίας εκατομμυρίων. Το ενδιαφέρον που προκαλεί η εταιρεία προέρχεται συχνά από τα αμφιλεγόμενα προϊόντα της, όπως τα κολπικά αυγά και οι εκκεντρικοί οδηγοί δώρων. Όμως, η πρόσφατη νομική διαμάχη με την εταιρεία Good Clean Love για παραβίαση εμπορικού σήματος ενδέχεται να βάζει σε κίνδυνο την εικόνα της Goop.
Επιπλέον, η Goop προχώρησε σε μείωση του 18% του εργατικού της δυναμικού για να εστιάσει στα βασικά προϊόντα ομορφιάς. Οι μόδες δεν διαρκούν, δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής ενός πρακτορείου δημοσίων σχέσεων, υπογραμμίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία.
Παρά τις αναταράξεις, η Γκουίνεθ Πάλτροου έχει σχέδια για το μέλλον της και τη ζωή μετά την Goop. Θέλω να ζήσω στο έπακρο αυτό που αποκαλώ crone, αποκάλυψε, δείχνοντας την επιθυμία της να απολαύσει τη ζωή πέρα από τις επιχειρηματικές της υποχρεώσεις.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr