“Pierre Cardin: Future Fashion”  στο Μουσείο Μπρούκλιν

“Pierre Cardin: Future Fashion” στο Μουσείο Μπρούκλιν

“Pierre Cardin: Future Fashion” στο. Η αναδρομική έκθεση για τον Pierre Cardin στο Μουσείο Μπρούκλιν διερευνά τις κορυφαίες στιγμές, το απόγειο της 70χρονης καριέρας του, αλλά ταυτόχρονα …. “Pierre Cardin: Future Fashion” στο. Η αναδρομική έκθεση για τον Pierre Cardin στο Μουσείο Μπρούκλιν διερευνά τις κορυφαίες στιγμές, το απόγειο της 70χρονης καριέρας του, αλλά ταυτόχρονα …. ροη

Η αναδρομική έκθεση για τον Pierre Cardin στο Μουσείο Μπρούκλιν διερευνά τις κορυφαίες στιγμές, το απόγειο της 70χρονης καριέρας του, αλλά ταυτόχρονα υπογραμμίζει ξανά και ξανά πόσο πρωτοποριακή είναι η σκέψη του Γάλλου σχεδιαστή μόδας.

Με τα 97α γενέθλιά του ο Cardin δεν παρέστη στο πάρτι με αφορμή τα εγκαίνια της πολυμεσικής έκθεσης “Pierre Cardin: Future Fashion” που θα διαρκέσει έως τις 5 Ιανουαρίου 2019, όμως είχε ουσιαστική συμμετοχή στον σχεδιασμό της έκθεσης.

Χωρισμένη σε 19 ενότητες, μεταξύ άλλων, με θέματα “ Unisex 21ου αιώνα”, “ Εκδημοκρατισμός και Πλουραλισμός”, “ Νέα Υλικά και το Ορατό Αόρατο”, “ Κινητική” η πρώτη έκθεση στη Νέα Υόρκη, αφιερωμένη στον Γάλλο μετρ της υψηλής ραπτικής αναδεικνύει το έργο του μέσα από δημιουργίες μόδας, αξεσουάρ, έπιπλα και έργα ντιζάιν.

Για επτά δεκαετίες, ο Pierre Cardin είναι αρχιτέκτονας του avant-garde chic, επινοώντας τα πάντα, από τα bubble dress έως το δικό του ύφασμα. Εμπνεόμενος από την εξερεύνηση του διαστήματος και την τεχνολογία, δημιούργησε φορέματα που αντιστέκονται στη βαρύτητα, διαστημικές φόρμες, ρούχα με γεωμετρικά σχήματα και πρωτοποριακές γραμμές.

Συνεργάστηκε με γνωστούς σχεδιαστές, Έλσα Σκιαπαρέλι (Elsa Schiaparelli) και Κριστιάν Ντιορ (Christian Dior) προτού κερδίσει τις δικές του διάσημες πελάτισσες, όπως οι Τζάκι Κένεντι, Ράκελ Γουέλς και Λορίν Μπακόλ.

Στην έκθεση περιλαμβάνονται περισσότερα από 170 αντικείμενα από το ατελιέ και το αρχείο του σχεδιαστή, συμπεριλαμβανομένων των δημιουργιών από τη θρυλική συλλογή του “ Cosmocorps” του 1964, καθώς και τα φανταστικά πλαστικά κομμάτια του και τα κατασκευασμένα με το “Cardine” (το συνθετικό ύφασμα του σχεδιαστή).

Έπιπλα, σκίτσα, φωτογραφίες και αξεσουάρ παρουσιάζονται για πρώτη φορά μαζί με τα τολμηρά σύνολα haute-couture, όπως η μπλε μίνι φούστα από βινύλιο, το γιγαντιαίο κρεμαστό και το κράτος από πλέξιγκλας – που φόρεσε η ηθοποιός Ράκελ Γουέλς το 1970.

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Η αναδρομική έκθεση για τον Pierre Cardin στο Μουσείο Μπρούκλιν διερευνά τις κορυφαίες στιγμές, το απόγειο της 70χρονης καριέρας του, αλλά ταυτόχρονα υπογραμμίζει ξανά και ξανά πόσο πρωτοποριακή είναι η σκέψη του Γάλλου σχεδιαστή μόδας.

Με τα 97α γενέθλιά του ο Cardin δεν παρέστη στο πάρτι με αφορμή τα εγκαίνια της πολυμεσικής έκθεσης “Pierre Cardin: Future Fashion” που θα διαρκέσει έως τις 5 Ιανουαρίου 2019, όμως είχε ουσιαστική συμμετοχή στον σχεδιασμό της έκθεσης.

Χωρισμένη σε 19 ενότητες, μεταξύ άλλων, με θέματα “ Unisex 21ου αιώνα”, “ Εκδημοκρατισμός και Πλουραλισμός”, “ Νέα Υλικά και το Ορατό Αόρατο”, “ Κινητική” η πρώτη έκθεση στη Νέα Υόρκη, αφιερωμένη στον Γάλλο μετρ της υψηλής ραπτικής αναδεικνύει το έργο του μέσα από δημιουργίες μόδας, αξεσουάρ, έπιπλα και έργα ντιζάιν.

Για επτά δεκαετίες, ο Pierre Cardin είναι αρχιτέκτονας του avant-garde chic, επινοώντας τα πάντα, από τα bubble dress έως το δικό του ύφασμα. Εμπνεόμενος από την εξερεύνηση του διαστήματος και την τεχνολογία, δημιούργησε φορέματα που αντιστέκονται στη βαρύτητα, διαστημικές φόρμες, ρούχα με γεωμετρικά σχήματα και πρωτοποριακές γραμμές.

Συνεργάστηκε με γνωστούς σχεδιαστές, Έλσα Σκιαπαρέλι (Elsa Schiaparelli) και Κριστιάν Ντιορ (Christian Dior) προτού κερδίσει τις δικές του διάσημες πελάτισσες, όπως οι Τζάκι Κένεντι, Ράκελ Γουέλς και Λορίν Μπακόλ.

Στην έκθεση περιλαμβάνονται περισσότερα από 170 αντικείμενα από το ατελιέ και το αρχείο του σχεδιαστή, συμπεριλαμβανομένων των δημιουργιών από τη θρυλική συλλογή του “ Cosmocorps” του 1964, καθώς και τα φανταστικά πλαστικά κομμάτια του και τα κατασκευασμένα με το “Cardine” (το συνθετικό ύφασμα του σχεδιαστή).

Έπιπλα, σκίτσα, φωτογραφίες και αξεσουάρ παρουσιάζονται για πρώτη φορά μαζί με τα τολμηρά σύνολα haute-couture, όπως η μπλε μίνι φούστα από βινύλιο, το γιγαντιαίο κρεμαστό και το κράτος από πλέξιγκλας – που φόρεσε η ηθοποιός Ράκελ Γουέλς το 1970.

Loading

Play