Σε μια προσπάθεια να κάνει τις νεότερες γενιές να ενδιαφερθούν για τα αριστουργήματα των παλιών μετρ της ευρωπαϊκής ζωγραφικής, ο οίκος δημοπρασιών Sotheby’s, σε συνεργασία με το Highsnobiety, παρουσίασε, ενόψει των «January Old Masters» δημοπρασιών του, μια σειρά καθημερινών συνόλων.
Η κολεξιόν -περιορισμένα κομμάτια- από T-shirts, φούτερ και χούντις θα εμφανιστεί στις 20 Ιανουαρίου στον ιστότοπο του Highsnobiety, θα διατίθεται παράλληλα σε ένα προσωρινό κατάστημα μέσα στο Selfridges και θα φέρει σε μπατίκ έργα παλιών Ιταλών, Ολλανδών και Φλαμανδών ζωγράφων: από έναν σκελετό που είναι καβάλα σε ένα φέρετρο (έργο του 16ου αιώνα) μέχρι τη μυθικής ομορφιάς «Νύμφη της Θάλασσας» της Τζινέβρα Καντοφόλι.
Με μια πρώτη ματιά, ο οίκος δημοπρασιών και το Highsnobiety -το εμπορικό σήμα εστιάζει σε τέχνη δρόμου και κουλτούρα σκέιτερ- μοιάζουν παράταιροι συνεργάτες. Ωστόσο, όταν ο οίκος Gucci παρουσίασε το 2018 κολεξιόν εμπνευσμένη από παλιούς μετρ ζωγραφικής ο οίκος δημοπρασιών Christie’s δήλωσε ότι οι Old Masters είναι «ξανά στη μόδα». Αλλά και ο Sotheby’s έχει δοκιμάσει στο παρελθόν αυτού του τύπου το μάρκετιγκ, συνεργαζόμενος στα τέλη του 2018 με τη Βικτόρια Μπέκαμ στο «The Female Triumphant», πώληση έργων γυναικών παλιών μετρ της ζωγραφικής.
Η κολεξιόν είναι «μια ευκαιρία να αναδείξουμε τα έργα ζωγραφικής των παλιών μετρ ως αξιοσημείωτα μοντέρνες, γραφιστικές δουλειές τέχνης, τις οποίες μπορεί κανείς να απολαύσει έξω από το μυθολογικό και ιστορικό εννοιολογικό περιβάλλον τους» υπογράμμισε ο Ντέιβιντ Πόλακ, επικεφαλής αντιπρόεδρος στον Sotheby’s και ειδικός στη ζωγραφική των παλιών μετρ.