Πλατφόρμα πολυμέσων αφηγείται την ιστορία του Canali

Πλατφόρμα πολυμέσων αφηγείται την ιστορία του Canali

Ένα νέο web site με τη μορφή ανθολογίας δημιούργησε η ιταλική εταιρεία ανδρικών ενδυμάτων Canali για να παρουσιάσει την ιστορία και την πορεία της.

Η πλατφόρμα πολυμέσων anthology.canali.com περιλαμβάνει 70 βίντεο και 30 άρθρα και εικόνες, συνεντεύξεις, αναμνήσεις και εικόνες αρχείου που αναπαριστούν 86 χρόνια τολμηρών επιλογών, ξαφνικών αλλαγών, έντονης διαίσθησης και σκληρής δουλειάς.

Αναφερόμενος στο πρότζεκτ ο πρόεδρος και CEO του brand, Στέφανο Κανάλι είπε ότι έχει στόχο την αφήγηση μιας ρεαλιστικής ιστορίας για την ανάπτυξη της οικογενειακής επιχείρησης «με ορισμένες πτυχές που μπορούν ακόμη να αποκαλυφθούν».

Η πλατφόρμα, στα αγγλικά, ιταλικά και τα κινεζικά είναι χωρισμένη σε ενότητες: Οικογένεια, Όραμα, Χειροτεχνία, Άνθρωποι, Μέρη, Κληρονομιά και Canalipedia και αναδεικνύει την εξέλιξη ενός ραφείου στο Τρούτζιο, στη Μπριάντσα σε διεθνή όμιλο που εκπροσωπείται σε πάνω από 100 χώρες, με περισσότερους από 1.500 εργαζόμενους (1.100 από τους οποίους στην Ιταλία) και 190 καταστήματα.

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play