Κριτική στην H&M άσκησε η υπηρεσία που προστατεύει τους Νορβηγούς καταναλωτές, η Norwegian Consumer Authority (CA), για παραπλανητικό μάρκετινγκ της κολεξιόν «Conscious».
Τον περασμένο Απρίλιο, η σουηδική εταιρεία λιανικής παρουσίασε στην αγορά την τελευταία Conscious Collection, ισχυριζόμενη ότι κάθε ένδυμα είναι κατασκευασμένο από βιώσιμο υλικό, όπως 100% οργανικό βαμβάκι, Tencel ή ανακυκλωμένο πολυέστερ.
«Βασιζόμενοι στον νορβηγικό ιστότοπο της H&M, βρήκαμε ότι η πληροφορίες που δίνονται σχετικά με τη βιωσιμότητα δεν είναι επαρκείς, ιδιαιτέρως από τη στιγμή που η Conscious Collection διαφημίζεται ως μια κολεξιόν με περιβαλλοντικά οφέλη» δήλωσε, στο Dezeen, η διευθύντρια της CA, Elisabeth Lier Hausgeth.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.