Ξανά το «Jungle Print» του Versace

Ξανά το «Jungle Print» του Versace

Για να εορτάσει την επέτειο έναρξης της Google Image Search, ο οίκος μόδας Versace συνεργάστηκε με τον τεχνολογικό κολοσσό για να ξαναδημιουργήσει την περίφημη κρεασιόν του οίκου μόδας «Jungle Print» την οποία φόρεσε η Τζένιφερ Λόπεζ το 2000. Και η οποία ήταν η αφορμή για τη δημιουργία αυτής της παροχής δυνατότητας αναζήτησης εικόνων. 

«Τότε, το 2000, τα αποτελέσματα αναζήτησης ήταν απλώς μια λίστα συνδέσμων» αναφέρεται σε ανάρτηση στο blog του τεχνολογικού κολοσσού. «Όταν η ομάδα τεχνικών για την αναζήτηση συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσαν να φέρουν απευθείας τα αποτελέσματα που ήθελε ο κόσμος, εμπνεύστηκαν τη δημιουργία της Google Image Search».

Το 2015, ο πρώην εκτελεστικός πρόεδρος της αμερικανικής εταιρείας Έρικ Σμιντ, είχε γράψει για τον αριθμό αναζητήσεων που ελάμβαναν μετά την εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ στην απονομή των βραβείων Grammy το 2000, επισημαίνοντας ότι ο κόσμος ήθελε «κάτι περισσότερο από απλό κείμενο»: «Εκείνη την εποχή, ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ. Αλλά δεν είχαμε έναν ασφαλή, άμεσο τρόπο να δώσουμε στους χρήστες αυτό το οποίο ήθελαν: τη Τζένιφερ Λόπεζ να φορά αυτό το φόρεμα. Γεννήθηκε η Google Search Image».

Στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, ο οίκος Versace ένωσε τις δυνάμεις του με τον τεχνολογικό κολοσσό και παρουσίασαν ένα ριμέικ του «Jungle Print», με τη Τζένιφερ Λόπεζ, στο τέλος του show Άνοιξη-Καλοκαίρι 2020, να βαδίζει στην πασαρέλα φορώντας το. Το blog της αμερικανικής εταιρείας μάς ενημερώνει ότι η εφαρμογή του εικονικής πραγματικότητας «συνετέλεσε στη διακόσμηση του χώρου στον οποίο έγινε η επίδειξη με ψηφιακά έργα τέχνης εμπνευσμένα από τη συγκεκριμένη κρεασιόν». Και η Ντονατέλα Βερσάτσε χρησιμοποίησε τη με φωνητική ενεργοποίηση βοηθητική υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης για να «σηκώσει» φωτογραφίες της Τζένιφερ Λόπεζ με το αρχικό φόρεμα.

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Loading