Οι Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης ανανεώνονται με νέες διαδικασίες, επιτρέποντας στους φορολογούμενους να εξυπηρετούνται και για θέματα που αφορούν τα οχήματά τους, σύμφωνα με απόφαση του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή.
Συγκεκριμένα, όταν δεν είναι εφικτή η χρήση ψηφιακών μέσων, οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται τις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης για:
την έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας οχημάτων,
τη χορήγηση άδειας προσωρινής κυκλοφορίας οχημάτων (Μ).
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι παραπάνω αρμοδιότητες εξακολουθούν να ασκούνται παράλληλα και από το Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕΦΟΔΕ).
Επιπλέον, οι Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης προσφέρουν και τις εξής υπηρεσίες:
παραλαβή κλειδαρίθμου και ΑΦΜ για περιπτώσεις που απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία,
καθοδήγηση των φορολογούμενων στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ,
διαχείριση θεμάτων σχετικά με την ακινησία των οχημάτων, όπως η παραλαβή δήλωσης ακινησίας σε περίπτωση αποβίωσης κατόχου, η άρση ακινησίας, καθώς και η διαβίβαση αδειών και πινακίδων για διαγραφή οχημάτων.
υποβολή αιτήματος στην πλατφόρμα Τα Αιτήματά μου, μετά από ταυτοποίηση και έγγραφη συναίνεση του φορολογούμενου.
Η εξυπηρέτηση των φορολογούμενων στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης πραγματοποιείται είτε με:
ραντεβού, που κλείνονται ψηφιακά μέσω της εφαρμογής Τα Ραντεβού μου στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp,