Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από την εποχή που ένα λάθος στην πληκτρολόγηση στοιχείων κατά τη διαδικασία σύναψης ενός συμβολαίου για την ασφάλεια του αυτοκινήτου μας οδηγούσε σε αδιέξοδο και μας δημιουργούσε πονοκέφαλο. Αφενός γιατί ούτε η δουλειά μας γινόταν, αφετέρου η διόρθωση του λάθους απαιτούσε αρκετές ώρες και αναμονή ακόμη και ημερών.
Όλοι θυμόμαστε ότι στο πρόσφατο παρελθόν έπρεπε να συμπληρώσουμε χειροκίνητα τα στοιχεία του αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη. Θα έπρεπε να έχουμε εξαιρετική μνήμη για να θυμόμαστε ειδικές λεπτομέρειες και πολλές φορές αναβάλλαμε τη διαδικασία μέχρι να έχουμε περισσότερο χρόνο.
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έφερε μια σημαντική λύση με το Gov.gr Wallet. Με μια απλή συγκατάθεση μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας, η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος έγινε πιο απλή.
Με την Hellas Direct, η σύναψη του συμβολαίου απαιτεί απλώς την εισαγωγή του αριθμού πινακίδας, του ονόματος, του επωνύμου και του ΑΦΜ, με τα υπόλοιπα στοιχεία να συμπληρώνονται αυτόματα και με ακρίβεια. Η διαδικασία είναι πλέον γρήγορη και χωρίς περιθώριο λάθους.
Κατά τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου: «Ο περιορισμός της γραφειοκρατίας αποτελεί κεντρική στόχευση της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη. Αποδεικνύουμε στην πράξη ότι τα ψηφιακά αντανακλαστικά του κράτους λειτουργούν άμεσα». Οι πολίτες συγκατατίθενται στη διάθεση προσωπικών δεδομένων, επιτρέποντας στις ασφαλιστικές εταιρείες να αποκτούν τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη συμβολαίων οχημάτων.
Η Hellas Direct επισημαίνει: «Η ενσωμάτωση της υπηρεσίας του gov.gr αποτελεί σημαντικό βήμα προς την παροχή ακόμα καλύτερης και πιο αξιόπιστης ασφαλιστικής εμπειρίας».
Ο αριθμός των χρηστών που αξιοποίησαν την υπηρεσία από τις 19 Δεκεμβρίου έχει ξεπεράσει τους 2.800, με την πρόβλεψη ότι θα αυξηθεί περαιτέρω καθώς θα γίνει ευρύτερη ενσωμάτωσή της σε όλα τα κανάλια ασφαλιστικής διανομής.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ