Οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν φθηνές διατροφικές επιλογές παρά ακριβά τεχνολογικά προϊόντα όπως τα smartphones. Ενώ οι Έλληνες καταναλωτές συνεχίζουν να γεμίζουν το καλάθι του σούπερ μάρκετ με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ανησυχώντας για την ακρίβεια στα τρόφιμα, οι επιλογές τους στον κλάδο των ειδών τεχνολογίας και των ηλεκτρικών συσκευών παραπέμπουν σε εποχές προ πληθωριστικής κρίσης. Ήδη στο εννεάμηνο, οι όγκοι των private labels στα σούπερ μάρκετ αυξάνονται με ρυθμό 5,7%, ενώ οι πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών παραμένουν αρνητικές.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της NielsenIQ, καθοριστική για τις τάσεις αυτές είναι η κυβερνητική δράση Αλλάζω Συσκευή, που έλαβε χώρα το 2022 και το 2023, με τις κατηγορίες των μεγάλων λευκών συσκευών και του κλιματισμού να έχουν επηρεαστεί καθοριστικά. Η μέση τιμή των κατηγοριών του tech & durables συνεχίζει την ανοδική πορεία λόγω εξωγενών παραγόντων, ενώ η Black Friday έχει καθοριστική σημασία για τις υψηλές πωλήσεις.
Ωστόσο, το τελευταίο τρίμηνο κάθε έτους έχει τη μεγαλύτερη συμμετοχή στην τζίρο των T&D παγκοσμίως, κυρίως λόγω του Black Friday. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Νίκος Καμπάς, η εβδομάδα του Black Friday είναι υπερδιπλάσια σε πωλήσεις σε σχέση με μια μέση εβδομάδα κατά τη διάρκεια του έτους.