ΔΕΘ-Helexpo: 26% αύξηση των εμπορικών επισκεπτών στις Detrop & Oenos

ΔΕΘ-Helexpo: 26% αύξηση των εμπορικών επισκεπτών στις Detrop & Oenos

Σε τροχιά αυξημένης διεθνοποίησης βρίσκεται πλέον το δίδυμο εκθέσεων Detrop και Oenos της ΔΕΘ- Helexpo στη Θεσσαλονίκη, η διοργάνωση των οποίων προσέλκυσε φέτος περισσότερους (κατά 165%) εμπορικούς ξένους επισκέπτες, με τη συνολική επισκεψιμότητα να παρουσιάζει άνοδο κατά 26%.

Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται σε σημερινή ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo, στην οποία επίσης υπενθυμίζεται ότι οι εκθέσεις Detrop και Oenos είναι οι πρώτες «Just Go Zero» διοργανώσεις που έγιναν επί ελληνικού εδάφους, σε συνεργασία με την εταιρεία Polygreen.

Οι δύο εκθέσεις κατέγραψαν τον παλμό και τις καινοτομίες της αγοράς τροφίμων και ποτών και παρουσίασαν, μέσα από πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων και εκδηλώσεων, όλο το φάσμα των εξελίξεων σε ορισμένα από τα σημαντικότερα ελληνικά προϊόντα, που αποτελούν τους «πρεσβευτές» της χώρας μας στο εξωτερικό.

Οι δύο εκθέσεις συγκέντρωσαν και 81 εκπροσώπους πολλών μεγάλων ελληνικών βιομηχανιών και επιχειρήσεων τροφίμων-ποτών, καθώς και λιανεμπορικών αλυσίδων, οι οποίες βραβεύτηκαν στα Food Experts’ Awards 2023, που διοργανώθηκαν από το Cibum, το ελληνικό site των food experts. Σημαντική ήταν η ανταπόκριση και ο ενθουσιασμός των 135 και πλέον ξένων εμπορικών επισκεπτών από 19 χώρες, που συνάντησαν επιχειρήσεις-εκθέτες στις Detrop & Oenos.

Συνολικά, οι δύο διοργανώσεις συγκέντρωσαν σε εκθεσιακό χώρο 15.000 τ.μ. περισσότερους από 420 εκθέτες από όλη την Ελλάδα και από την Ουγγαρία, την Τουρκία, τη Σαουδική Αραβία, την Αρμενία, την Ιταλία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και την Κύπρο. Τιμώμενη Περιφέρεια ήταν η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Εκ των πρωταγωνιστών των παράλληλων εκδηλώσεων που έγιναν στο πλαίσιο των δύο προαναφερόμενων εκθέσεων ήταν η ελιά και το ελαιόλαδο, με το 1ο Golden Olive Expo να αποτελεί πόλο έλξης για τους επισκέπτες. Eκθεσιακές συμμετοχές με προϊόντα και παράγωγα ελιάς και ελαιολάδου, μηχανήματα, εξοπλισμοί και συσκευασίες, το Β2Β Lounge Area για στοχευμένες συναντήσεις εκθετών με ξένους αγοραστές, το Open Stage Area για παράλληλες εκδηλώσεις και ημερίδες και το Olive Bar, ένας χώρος γευσιγνωσίας ελαιόλαδου, food pairing και networking, αποτέλεσαν το «μενού» του Golden Olive Expo.

Στο πλαίσιο των Detrop & Oenos διοργανώθηκαν και οι διεθνείς διαγωνισμοί ποιότητας εξαιρετικών ελαιολάδων «Olive Oil Trophy» και επιτραπέζιων ελιών «Table Olives Trophy», όπου συμμετείχαν τόσο οι εκθέτες της Detrop, όσο και επιχειρήσεις του κλάδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι διαγωνισμοί πραγματοποιήθηκαν με το κύρος και την αξιοπιστία της Λέσχης Φίλων Ελαιολάδου & Ελιάς «Φιλαίος».

Μεγάλη προσέλευση, με πάνω από 1000 επισκέπτες σε 20 διαφορετικά events και με τη συμμετοχή 80 και πλέον παραγωγών, κατέγραψαν και οι παράλληλες εκδηλώσεις γαστρονομίας Detrop Bites & The Pairing Bar, που είναι προϊόν συνεργασίας της διοργανώτριας των εκθέσεων και της εταιρείας Chef Stories.

Διεθνής ακτινοβολία, με 400 συμμετέχοντες από 15 χώρες, είχε και ο 12ος Διαγωνισμός Μαγειρικής Νοτίου Ευρώπης, που διοργανώθηκε από την Culinary Professionals Greece σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-HELEXPO, ενώ υποστηρίχθηκε από την Worldchefs (Παγκόσμια Ένωση Αρχιμαγείρων).

Η Πανελλήνια Ένωση Τεχνολόγων Επιστημόνων Τροφίμων, ανέδειξε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο της έκθεσης, τα Food Trends, δηλαδή καινοτόμα τρόφιμα και τους παραγωγούς τους, ενώ διοργάνωσε και ημερίδα για την ασφάλεια και την καινοτομία των τροφίμων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δείτε επίσης: Βόρεια Ελλάδα: Εξάρθρωση σπείρας που διέπραττε δεκάδες διαρρήξεις – 200.000 ευρώ η λεία της

Loading