e-ΕΦΚΑ: Η Θάλεια προσφέρει λύσεις στα ερωτήματα των ασφαλισμένων

e-ΕΦΚΑ: Η Θάλεια προσφέρει λύσεις στα ερωτήματα των ασφαλισμένων

 Στη μάχη για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, ο e-ΕΦΚΑ ρίχνει την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία Θάλεια.

   Η Θάλεια, που έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar που παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης και συντάξεων.

   Αυτή η νέα υπηρεσία, η οποία εντάσσεται στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα, στοχεύει στο να ενημερώνει γρήγορα και εύκολα τους πολίτες, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες.

   Τα πρώτα αποτελέσματα αξιολογούνται θετικά, καθώς οι ερωτήσεις που απαντώνται καλύπτουν διάφορες κατηγορίες, όπως γενικές πληροφορίες για τον e-ΕΦΚΑ, τις εισφορές και τις παροχές.

   Η Θάλεια θα αναβαθμίζεται συνεχώς, καθώς συνεχώς τροφοδοτείται με νέα ερωτήματα που προκύπτουν από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα.

   Ο στόχος είναι να καλυφθούν οι τρεις βασικές ανησυχίες των ασφαλισμένων: η απορία, η αμφιβολία και η ανησυχία τους.

   Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, παρέχοντας άμεση πρόσβαση σε όλους.

Loading

Play