Ενδυνάμωση των καταναλωτών μέσω ασφαλών τροφίμων: Η εκστρατεία «Safe2Eat» και οι δηλώσεις του Αντώνιου Ζαμπέλα

Ενδυνάμωση των καταναλωτών μέσω ασφαλών τροφίμων: Η εκστρατεία «Safe2Eat» και οι δηλώσεις του Αντώνιου Ζαμπέλα

Η ενδυνάμωση των καταναλωτών με την παροχή σαφών, επιστημονικά τεκμηριωμένων στοιχείων και συμβουλών για την ασφάλεια των τροφίμων, ώστε να είναι σε θέση να κάνουν συνειδητές επιλογές, αποτελεί βασικό στόχο της εκστρατείας «Safe2Eat» για το έτος 2025.

Ο ΕΦΕΤ εστιάζει φέτος τις ενημερωτικές δράσεις σε τέσσερα θέματα: διατροφικές ανάγκες, αλλεργιογόνα, ετικέτες και υγιεινή των τροφίμων.

Η Ελλάδα συμμετέχει στην εκστρατεία «Safe2Eat» και το 2024, με στόχο την ενδυνάμωση των καταναλωτών και την ασφάλεια των τροφίμων.

Ο πρόεδρος του ΕΦΕΤ, Αντώνιος Ζαμπέλας, αναφέρει ότι οι απαιτήσεις των καταναλωτών οδηγούν στη βελτίωση των υπηρεσιών και των ελέγχων.

Η εκστρατεία «Safe2Eat» έχει καθοριστικό ρόλο στη διασφάλιση της δημόσιας υγείας, μέσω της αύξησης της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών γύρω από θέματα ασφάλειας τροφίμων.

Η συνεργασία του ΕΦΕΤ με τις Περιφέρειες αναμένεται να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των ελέγχων, προσαρμοσμένων στις τοπικές ανάγκες.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του Αντώνιου Ζαμπέλα, προέδρου του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) και καθηγητή στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και την Μαρία Τσιβγέλη:

Loading

Play