Ένωση Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις: Αναστέλλουν την επικοινωνία με δανειολήπτες και προσφέρεται η δυνατότητα μείωσης ή αναστολής καταβολής δόσεων για τρεις μήνες

Ένωση Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις: Αναστέλλουν την επικοινωνία με δανειολήπτες και προσφέρεται η δυνατότητα μείωσης ή αναστολής καταβολής δόσεων για τρεις μήνες

Αναστέλλουν την επικοινωνία με δανειολήπτες που επικαλούνται αποδεδειγμένα σοβαρό και πραγματικό πρόβλημα ανταπόκρισης στις υποχρεώσεις τους οι εταιρείες της Ένωσης Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις και, ανάλογα με την περίπτωση, προσφέρεται η δυνατότητα μείωσης ή αναστολής καταβολής των δόσεων για τρεις μήνες.

Αυτό ανακοινώθηκε από την Ένωση Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις μετά από την κοινή σύσκεψη που είχαν οι εκπρόσωποί της με τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα και με υπουργό Επενδύσεων και Ανάπτυξης, ‘Αδωνι Γεωργιάδη.

Συγκεκριμένα η ένωση εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται ότι οι εταιρείες μέλη της προσαρμόζουν τη δραστηριότητας τους στα νέα δεδομένα, βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με τις αρχές και μετά τη σύσκεψη αποφάσισαν να προβούν σε μία σειρά ενεργειών για την παροχή διευκολύνσεων σε δανειολήπτες που τεκμηριωμένα πλήττονται λόγω της διάδοσης του κορονοϊού. Οι ενέργειες είναι οι εξής:

– Επικοινωνούν με δανειολήπτες με πρώτο και άμεσο στόχο να καταγραφόταν τα πληττόμενα νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

– Για τους δανειολήπτες που αποδεδειγμένα δοκιμάζονται από την αιφνίδια μεταβολή στην οικονομική δραστηριότητα, προτείνουν εξατομικευμένες λύσεις, βασισμένες στο οικονομικό προφίλ του δανειολήπτη, είτε πρόκειται για ιδιώτες είτε για επιχειρήσεις, προσφέροντας η δυνατότητα μείωσης ή αναστολής καταβολής των δόσεων για τρεις μήνες.

– Ειδικά για όσους πιστούχους δικαιούνται την κρατική ενίσχυση των 800 ευρώ, προχωρούν αμέσως – κατόπιν επικοινωνίας με το δανειολήπτη – στην αναστολή καταβολής των δόσεων για τρεις μήνες.

– Σε δανειολήπτες που επικαλούνται αποδεδειγμένα σοβαρό και πραγματικό πρόβλημα ανταπόκρισης στις υποχρεώσεις τους, αναστέλλουν κάθε επικοινωνία σχετικά με τυχόν καθυστερούμενες οφειλές για συγκεκριμένο διάστημα.

– Υπαγορεύουν στους εξωτερικούς συνεργάτες τους όπως τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και νομικά γραφεία, να εναρμονίσουν απόλυτα την απευθείας επικοινωνία τους με τους δανειολήπτες, ως προς το περιεχόμενο και τη συχνότητά της, με βάση όλα τα παραπάνω.

Οι παραπάνω δράσεις αφορούν ενήμερους δανειολήπτες. Στις συγκεκριμένες συνθήκες η αποφυγή καταβολής υποχρεώσεων από όσους δεν πλήττονται από την πανδημική κρίση περιορίζει αντικειμενικά τις δυνατότητες στήριξης εκείνων που έχουν πραγματικά ανάγκη.

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play