Αναλύουμε τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων και τις ανησυχίες τους σχετικά με την Black Friday. Οι Έλληνες καταναλωτές στην Ελλάδα νιώθουν λίγο άγχος όταν ψωνίζουν στην Black Friday, καθώς το 7% ανησυχεί μήπως εξαπατηθεί κατά τη διάρκεια της περιόδου των εκπτώσεων. Αυτό αναφέρει η Revolut, μετά από έρευνα που πραγματοποίησε σε δείγμα 1.000 ατόμων στη χώρα μας. Η πιθανότητα εξαπάτησης είναι ο λόγος για τον οποίο το 5% των ερωτηθέντων δεν θα κάνει αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday. Μάλιστα, οι Έλληνες ηλικίας 45-54 ετών δηλώνουν αποφασισμένοι να αποφύγουν αυτό το ενδεχόμενο.
Το 50% των Ελλήνων καταναλωτών προτιμούν να ψωνίζουν σε φυσικά καταστήματα, ενώ το 45% επιλέγει τις online αγορές. Ο κύριος λόγος που επιλέγουν τα φυσικά καταστήματα είναι η άμεση παραλαβή του προϊόντος, ενώ η πρόσβαση σε περισσότερους εμπόρους θεωρείται πλεονέκτημα για τις online αγορές. Ωστόσο, οι ανησυχίες για την ασφάλεια επηρεάζουν την επιλογή ανάμεσα σε φυσικά καταστήματα και online αγορές. Ένας στους τέσσερις Έλληνες που επιλέγει να ψωνίζει σε φυσικά καταστήματα πιστεύει ότι οι αγορές από κοντά μπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή περιστατικών απάτης.
Η Revolut παρέχει συμβουλές για τον εντοπισμό περιστατικών απάτης, καθώς οι απατεώνες δημιουργούν ψεύτικους ιστότοπους. Συνιστάται στους καταναλωτές να ελέγχουν προσεκτικά το url και να αναζητούν online κριτικές από άλλους πελάτες για να διασφαλίσουν την αξιοπιστία των εμπόρων. Επιπλέον, οι απατεώνες συχνά χρησιμοποιούν πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσουν ψεύτικα online καταστήματα που λειτουργούν για σύντομο διάστημα.