Εξελίξεις στην αγορά: Zara, H&M και IKEA υιοθετούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης

Εξελίξεις στην αγορά: Zara, H&M και IKEA υιοθετούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης

Η Zara, η H&M και η IKEA επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσουν την εμπειρία των καταναλωτών. Η μετάβαση των κορυφαίων εταιρειών λιανικής πώλησης, όπως οι Zara, H&M και IKEA, προς τη διαχείριση δεδομένων και την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών διαμορφώνει το μέλλον του κλάδου του λιανικού εμπορίου το 2023. Η τεχνητή νοημοσύνη θεωρείται η τρίτη μεγαλύτερη τεχνολογική επανάσταση στον τομέα αυτό, μετά το διαδίκτυο και το κινητό τηλέφωνο. Η στήριξη σε αυτές τις τεχνολογίες κρίνεται επιτακτική, τόσο ως απόκριση στην εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όσο και στην ανάγκη για ικανοποίηση των καταναλωτικών αναγκών.

Στο πλαίσιο του Shoptalk Europe, μιας ετήσιας συνάντησης σημαντικών επιχειρήσεων του τομέα, ανώτερα στελέχη εξέφρασαν την αναγκαιότητα της ψηφιοποίησης. Η Zara, για παράδειγμα, πρωτοπορεί με την εισαγωγή livestream αγορών μέσω της εφαρμογής Douyin στην Κίνα και σκοπεύει να επεκτείνει αυτή την υπηρεσία στις δυτικές αγορές. Η εμπειρία του φυσικού λιανικού εμπορίου ενσωματώνεται πλέον οργανικά με την ηλεκτρονική αγοραστική εμπειρία, επιδιώκοντας την αλληλοτροφοδότηση τους.

Οι καινοτομίες της H&M, με επίκεντρο την omnichannel στρατηγική, συνδυάζουν την παραδοσιακή λιανική πώληση με το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ η IKEA ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη και την επαυξημένη πραγματικότητα για να προσφέρει μια προσωποποιημένη αγοραστική εμπειρία.

Η πανδημία έχει επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον τομέα, καθιστώντας την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών απαραίτητη. Στο σύνολό τους, αυτές οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν ότι οι μεγάλες μάρκες δεν επιθυμούν μόνο να εξελίξουν τις διαδικασίες τους, αλλά και να διαμορφώσουν μια νέα εποχή για το λιανεμπόριο.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play