Η Allianz διατηρεί τη θέση της ως κορυφαία ασφαλιστική εταιρία παγκοσμίως στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand για έκτη συνεχή χρονιά

Η Allianz διατηρεί τη θέση της ως κορυφαία ασφαλιστική εταιρία παγκοσμίως στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand για έκτη συνεχή χρονιά

Για έκτη συνεχή χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον τομέα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στη φετινή κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand.

Η συνεχής άνοδος της Allianz μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών σημάτων στον κόσμο αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα, τη συμπερίληψη και την υποστήριξη των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων μας.

Επιπλέον, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ασφαλιστική εταιρεία με 125 εκατομμύρια πελάτες και 157.000 εργαζόμενους, ανακηρύχθηκε ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον τομέα των ασφαλιστικών υπηρεσιών, ενώ ανέβηκε και στη συνολική κατάταξη κατά δύο θέσεις.

Για πρώτη φορά, η Allianz μπαίνει ανάμεσα στις 30 κορυφαίες επωνυμίες παγκοσμίως, αυξάνοντας την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η κατάταξη αυτή αναγνωρίζει επίσης την ισχυρή πρόταση αξίας ως εργοδότης επιλογής, παρέχοντας ευέλικτο μοντέλο εργασίας και ευκαιρίες ανάπτυξης.

Loading

Play