Ανακαλύψτε την άνοδο της κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα το 2024. Το 2022, η Άμβυξ, ηγέτιδα στην ελληνική αγορά σαμπάνιας αντιπροσωπεύοντας τον οίκο Moet Hennessy (LVMH), . Παράλληλα, η ζήτηση για premium ποτά, όπως vintage βότκες και luxury τεκίλες, είχε εκτιναχθεί, επηρεαζόμενη από τις αποταμιεύσεις που δημιούργησε η πανδημία.
. Εντωμεταξύ, οι πωλήσεις αλκοόλ μέσω σούπερ μάρκετ αυξάνονται, γεγονός που υποδηλώνει μία αλλαγή στην κατανάλωση, ειδικά λόγω των τουριστών που επιλέγουν ενοικιάσεις τύπου Airbnb.
Αξιοσημείωτη είναι η άνοδος των φθηνότερων αλκοολούχων ποτών ιδιωτικής ετικέτας, που καταγράφουν σημαντική αύξηση πωλήσεων, με τις πωλήσεις τζιν, τεκίλας και βότκας να ενισχύονται κατακόρυφα. Ειδικά η τεκίλα, που αναδεικνύεται σε δημοφιλή επιλογή, .