Η Beverage World εντυπωσίασε με την παρουσία της για ακόμη μία χρονιά στο Athens Bar Show. Χιλιάδες επαγγελματίες του χώρου της εστίασης, από την εγχώρια αγορά και το εξωτερικό, επισκέφθηκαν τα περίπτερα της εταιρείας και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το συνεχώς αναπτυσσόμενο portfolio, καθώς και να δοκιμάσουν τα νέα και μοναδικά cocktails με βάση τα δημοφιλή brands του χαρτοφυλακίου της.
Τα νέα προϊόντα που έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στη φετινή διοργάνωση του Athens Bar Show κέρδισαν εμφανώς το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Το νέο πρωτοποριακό τσίπουρο με το μοναδικό χαρακτήρα, Rocks ‘n’ Grapes, έκανε το ντεμπούτο του με ιδιαίτερα cocktails, προσφέροντας μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία. Επιπλέον, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη διακεκριμένη premium cachaça Magnífica de Faria και το σύγχρονο χειροποίητο mezcal Ojo De Dios, το οποίο παράγεται εξ ολοκλήρου από αγαύη, προσφέροντας μοναδικές γευστικές απολαύσεις!
Τα δύο επιπλέον περίπτερα, της AXIA και της Angostura, ολοκλήρωναν τον εντυπωσιακό χώρο που είχε διαμορφώσει η Beverage World για να υποδεχθεί τους επισκέπτες της. Στο περίπτερο της AXIA, οι παρευρισκόμενοι απολάμβαναν, μεταξύ άλλων, το Axpresso Martini, μια ξεχωριστή συνταγή που συνδύαζε το ελληνικό απόσταγμα AXIA Mastiha με καφέ Lavazza. Στο εντυπωσιακό μπαρ της Angostura παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά πανευρωπαϊκά οι νέες φιάλες από τη σειρά ρουμιού της, των οποίων το rebranding σχεδίαζε ο Οίκος εδώ και καιρό.
Κατά την είσοδό τους στον εκθεσιακό χώρο της Τεχνόπολης, οι επισκέπτες συναντούσαν το promo team του δημοφιλούς Hard Seltzer, White Claw, το οποίο διένειμε προϊόντα στους παρευρισκόμενους, και το guerilla booth του Broker’s gin, εμπνευσμένο από το λονδρέζικο στυλ της μάρκας.