Η Eurobank διακρίνεται ως η καλύτερη ψηφιακή τράπεζα για ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη το 2024

Η Eurobank διακρίνεται ως η καλύτερη ψηφιακή τράπεζα για ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη το 2024

Το βραβείο της καλύτερης ψηφιακής τράπεζας για ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2024 απέσπασε η Eurobank, για πέμπτη διαδοχική χρονιά, από το διεθνούς κύρους αμερικάνικο περιοδικό Global Finance. Επιπλέον, η τράπεζα απέσπασε 11 ακόμη σημαντικές διακρίσεις για ιδιώτες και επιχειρήσεις, με σημαντικά βραβεία σε κομβικά πεδία της ψηφιακής τραπεζικής. Συγκεκριμένα, αναδείχθηκε ως η καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στην Ελλάδα για το 2024 και η καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Επιχειρήσεις στην Ελλάδα για το 2024.

Στην κατηγορία καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες για ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη, η Eurobank διακρίθηκε σε επιμέρους κατατάξεις και αναδείχθηκε ως:

– Η καλύτερη Τράπεζα για παροχή online προϊόντων στην Ελλάδα για το 2024,

– Η Τράπεζα με τον καλύτερο σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη στην Ελλάδα για το 2024,

– Η καλύτερη τραπεζική εφαρμογή στην Ελλάδα για το 2024,

– Η καλύτερη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ και υπηρεσίες στην Ελλάδα το 2024,

– Η καλύτερη υπηρεσία ανοικτής τραπεζικής στην Ελλάδα για το 2024,

– Η καλύτερη Τράπεζα Καινοτομίας στην Ελλάδα για το 2024,

– Η καλύτερη Τράπεζα Μετασχηματισμού στην Ελλάδα για το 2024.

Στην κατηγορία καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες για επιχειρήσεις στη Δυτική Ευρώπη, η Eurobank διακρίθηκε ως:

– Η καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για υπηρεσίες Trade Finance στην Ελλάδα για το 2024 και

– Η καλύτερη τραπεζική εφαρμογή στην Ελλάδα για το 2024.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι τράπεζες που αναδείχθηκαν στο πλαίσιο των Best Digital Awards του Global Finance διακρίνονται για τη δυναμική τους να θέτουν νέα ποιοτικά standards στην ψηφιακή τραπεζική. H Eurobank είναι η ελληνική συστημική τράπεζα που απέσπασε φέτος δώδεκα διακρίσεις, γεγονός που υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να παρέχει σύγχρονες, λειτουργικές και ασφαλείς ψηφιακές υπηρεσίες στους πελάτες της.

Η Eurobank έχει αναπτύξει μία ολιστική προσέγγιση με σημείο αναφοράς το Digital Factory, το οποίο αποτελεί τον κόμβο συνεργασίας όλων των μονάδων της Τράπεζας για τη διαρκή βελτίωση των ψηφιακών παροχών της. Το ψηφιακό αυτό εργοστάσιο της Eurobank βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος του ψηφιακού οικοσυστήματος, με στόχο τη διαμόρφωση ενός λειτουργικού «Omnichannel σχεδιασμού», προσφέροντας στους πελάτες του ενιαία εικόνα και υψηλά επίπεδα διαλειτουργικότητας ανάμεσα στα διαφορετικά ψηφιακά κανάλια.

Loading