Η σημαντική ευκαιρία του ‘Shopping in Greece’ για το εμπόριο και τον τουρισμό της Ελλάδας ανέδειξε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, μιλώντας στο συνέδριο με θέμα ‘Δημιουργώντας Ευκαιρίες, Ανάπτυξη και Συνοχή’, που διοργάνωσε πρόσφατα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, στο Metropolitan Expo Εκθεσιακό Κέντρο.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ τόνισε στον χαιρετισμό του ότι με τη δυναμική και οργανωμένη προβολή του Shopping in Greece αναβαθμίζεται το ελληνικό τουριστικό προϊόν και ενισχύεται η βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα των εμπορικών και τουριστικών επιχειρήσεων, προσφέροντας υψηλή προστιθέμενη αξία για την ανάπτυξη της οικονομίας, ειδικά στην ελληνική περιφέρεια.
Ο κ. Καφούνης υπογράμμισε ότι έχει έρθει η ώρα για διεύρυνση και εμβάθυνση της στρατηγικής συνεργασίας των δύο κλάδων, εμπορίου και τουρισμού, με την ενεργό συμμετοχή της πολιτείας.
Ο πρόεδρος σημείωσε επίσης: ‘Μπροστά στις τεκτονικές γεωπολιτικές αλλαγές και τις μεγάλες οικονομικές προκλήσεις, χρειαζόμαστε ένα συνασπισμό των δυνάμεων εμπορίου και τουρισμού και ένα ισχυρό τουριστικό και εμπορικό marketing για το brand Ελλάδα’. Για να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες, το πρώτο απαραίτητο βήμα είναι να ενταχθεί η εμπειρία του ‘Shopping in Greece’ στην διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ. Πρέπει με οργανωμένο τρόπο να κάνουμε ‘ορατές’ τις εμπορικές αγορές της χώρας στους τουρίστες, ενώ χρειάζεται να εμπλουτίσουμε την ταξιδιωτική τους εμπειρία, βάζοντας στον τουριστικό χάρτη περιοχές και επιχειρήσεις που παράγουν εξαιρετικά ελληνικά προϊόντα αγροδιατροφής. Η μεγάλη ανατροπή και η αγωνία που βιώνουν σήμερα οι επιχειρήσεις μας στη Σαντορίνη και στα κοντινά νησιά υπογραμμίζουν την ανάγκη να θωρακίσουμε με κάθε τρόπο τους δύο κλάδους, ενισχύοντας παράλληλα την κοινωνική συνοχή σε κάθε γωνιά της χώρας και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ