Η στρατηγική ανάκαμψης των ΕΛΤΑ και η συνένωση με την ΕΛΤΑ Courier: Μια νέα εποχή για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία

Η στρατηγική ανάκαμψης των ΕΛΤΑ και η συνένωση με την ΕΛΤΑ Courier: Μια νέα εποχή για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία

Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των ΕΛΤΑ σχεδιάζει η διοίκηση, με στόχο το 2024 να είναι μια χρονιά χωρίς ζημίες. Από το 2023 τα Ελληνικά Ταχυδρομεία υλοποιούν ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο ανάκαμψης, που περιλαμβάνει τη μείωση κόστους, την επικαιροποίηση δομών και την ανάδειξή τους σε βασικό πρωταγωνιστή του e-commerce στη ΝΑ Ευρώπη. Ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρηγόρης Σκλήκας, δήλωσε ότι πιστεύουν στην ανακάλυψη νέων ευκαιριών για την επιχείρηση, προσφέροντας ένα διευρυμένο δίκτυο με περισσότερες ψηφιακές λύσεις για ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται ανάπτυξη συνεργειών με τρίτους, outsourcing υπηρεσίες, νέα προϊόντα και ενίσχυση του δικτύου.

Οι δύο βασικοί πυλώνες για το μέλλον των ΕΛΤΑ περιλαμβάνουν:

– Τη νέα αντίληψη ανάπτυξης με υπηρεσίες point to point, όπως οι εμπορικές επεκτάσεις B2B και η χρηματοοικονομική υποστήριξη.

– Την εσωτερική αναδιοργάνωση με βάση σύγχρονες πρακτικές εταιρικής λειτουργίας, εστιάζοντας στη δημιουργία διαδικασιών και υποδομών.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Σκλήκας, σχεδιάζεται η μεταφορά των διοικητικών λειτουργιών σε νέο κτίριο της Dimand στα Κάτω Πατήσια, με τη διαδικασία να ξεκινά τον Δεκέμβριο και να ολοκληρώνεται τον Απρίλιο του 2025. Ακόμη, προχωρά σε Finance και ΙΤ outsourcing και αναμένει την παραλαβή νέων νταλικών, ενώ σχεδιάζει τη συνένωση ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ Courier.

Όσον αφορά την εμπορική λειτουργία, ετοιμάζεται νέο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και προσφορά του δικτύου ως υπηρεσία σε τρίτους, με έμφαση στο διασυνοριακό εμπόριο. Η νέα στρατηγική στοχεύει στην πύκνωση των σημείων εξυπηρέτησης, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση προς τους πελάτες.

Σχετικά με τη συνένωση των ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ Courier, ο κ. Σκλήκας τόνισε ότι θα προκύψει μια ενιαία εταιρεία με ένα δυνατό brand. Μεταξύ των οφελών περιλαμβάνονται:

– Ένα κοινό δυναμικό προϊοντικό χαρτοφυλάκιο. 

– Ένα κοινό διευρυμένο δίκτυο και συνεργασίες με τρίτους. 

– Υβριδικά μοντέλα διανομής και ψηφιακά εργαλεία για ιχνηλάτηση.

©

Loading