Η Guinness αντιμετωπίζει υψηλή ζήτηση από τη Gen Z, προκαλώντας ελλείψεις στην αγορά της Βρετανίας. Μεγάλη είναι η πίεση που προκαλεί η αυξημένη ζήτηση της Gen Z για την μπίρα Guinness, η οποία έχει ωθήσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της στα social media σε πρωτοφανή αποτελέσματα. Η εταιρεία αναζητά αποθέματα στην Ιρλανδία για να μειώσει τις ελλείψεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ταυτόχρονα, η μητρική εταιρεία Diageo έχει παγώσει τις αποστολές προς τη Βόρεια Αμερική, εστιάζοντας στην ικανοποίηση της αυξημένης ζήτησης στην εγχώρια αγορά.
Συνήθως, τα αποθέματα προορίζονται για τους Ιρλανδούς πελάτες, αλλά πλέον κατευθύνονται προς τις βρετανικές παμπ που δυσκολεύονται να προμηθευτούν την Guinness για τους νέους λάτρεις της, μετά από την ψηφιακή τους καμπάνια μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια. Ορισμένοι ιδιοκτήτες μάλιστα πωλούν με πλαφόν για να διασφαλίσουν ότι κάθε πελάτης θα πάρει ένα δίκαιο μερίδιο της μπίρας.
Η Diageo δήλωσε ότι εργάζεται στενά με τους πελάτες της για να διαχειριστεί τη διανομή της Guinness όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, προσπαθώντας να μεγιστοποιήσει την προσφορά και να ελαχιστοποιήσει τις διακοπές στην προμήθεια για τις παμπ και τους λιανοπωλητές. Η ζήτηση παραμένει σε επίπεδα ρεκόρ και, σύμφωνα με πληροφορίες από τον Guardian, η Diageo προσπαθεί να κερδίσει χρόνο μέχρι την εκκίνηση της σταδιακής αναπλήρωσης το νέο έτος, με σκοπό να αποκαταστήσει τις προμήθειες της Guinness.
Αναμένονται νέες προκλήσεις καθώς οι φίλαθλοι του ράγκμπι προετοιμάζονται για το πρωτάθλημα Six Nations, το οποίο αρχίζει στα τέλη Ιανουαρίου, αυξάνοντας τις πιθανότητες για περαιτέρω ζήτηση. Η Guinness έχει κερδίσει έδαφος κυρίως ανάμεσα σε γυναίκες και νέους καταναλωτές, ειδικά την Gen Z, με τις στρατηγικές μάρκετινγκ να περιλαμβάνουν συνεργασίες με επιδραστικούς ανθρώπους στα κοινωνικά δίκτυα. Η αυξανόμενη δημοτικότητα του ποτού συνδέεται και με τάσεις που ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των καταναλωτών, όπως το παιχνίδι «splitting the G».
Υπάρχουν πάντως ανησυχίες για την πραγματική διάθεση του προϊόντος, καθώς οι ειδικοί εκτιμούν ότι οι ελλείψεις είναι όντως σημαντικές. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Diageo επιβεβαίωσε ότι δεν μπορεί να αυξήσει την προμήθειά της από το ζυθοποιείο στο Δουβλίνο, το οποίο ήδη λειτουργεί στο ανώτατο όριο δυναμικότητάς του. Παρόλα αυτά, η Diageo προσβλέπει σε προσωρινή λύση, δεδομένου ότι επενδύει στην κατασκευή ενός νέου ζυθοποιείου αξίας 200 εκατ. ευρώ στην κομητεία Kildare.
Πηγή περιεχομένου: in.gr