Το άρθρο αναλύει τις καταναλωτικές συνήθειες και τις περαιτέρω δαπάνες των νοικοκυριών το 2025. Σε στέγαση και είδη πρώτης ανάγκης θα συνεχίσουν τα νοικοκυριά να ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του οικογενειακού προϋπολογισμού και το 2025, σύμφωνα με τη νέα έκθεση του Economist Intelligence Unit (EIU) για το λιανεμπόριο και τα καταναλωτικά αγαθά. Μπορεί να αναμένεται αποκλιμάκωση του πληθωρισμού, όμως η καταναλωτική εμπιστοσύνη θα αργήσει να ανακάμψει.
Το 2025 θα σημαδευτεί από την επιβολή αυστηρότερων ρυθμίσεων στο διεθνές εμπόριο, ιδίως στις online εισαγωγές προϊόντων χαμηλού κόστους, που μέχρι πρότινος εξαιρούνταν από τελωνειακούς δασμούς.
Η πραγματική αύξηση των λιανικών πωλήσεων στην Ασία θα ξεπεράσει εκείνη των άλλων περιοχών, αλλά ο πρωταγωνιστής δεν θα είναι η Κίνα αλλά η Ινδία. Με ταχύτερο ρυθμό θα κινηθεί η ανάπτυξη του λιανεμπορίου στην Ινδία και η αγορά των FMCGs θέτει τις προσδοκίες της για την αύξηση των δαπανών.
Ωστόσο, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο δεν θα ξεφύγει από την επιβράδυνση και οι ρυθμιστικές κυρώσεις αναμένονται να πλήξουν τις κινέζικες μεγα-πλατφόρμες του online λιανεμπορίου.
Καταληκτικά, οι νέοι κανονισμοί του 2025 θα επηρεάσουν το παγκόσμιο εμπόριο, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων χαμηλών εκπομπών τέλος.