Κεντρικές τράπεζες: Ενισχύουν την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Ποιες έχουν τους περισσότερους followers

Κεντρικές τράπεζες: Ενισχύουν την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Ποιες έχουν τους περισσότερους followers

Ανακαλύψτε πώς οι κεντρικές τράπεζες χρησιμοποιούν τα social media για να προσεγγίσουν τη νεολαία και να διαχειριστούν την εικόνα τους. Οι κεντρικές τράπεζες, όπως οι Federal Reserve, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και η Τράπεζα της Αγγλίας, βρίσκονται σε μια κρίσιμη καμπή. Αναγκαία προϋπόθεση για την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης είναι να προσεγγιστούν οι νεότερες γενιές, οι οποίες δεν έχουν βιώσει ευεργετικά αποτελέσματα από τη νομισματική πολιτική. Η κρίση του πληθωρισμού έχει φέρει αμφιβολίες στο κοινό, υπογραμμίζοντας την ανάγκη των κεντρικών τραπεζών να κάνουν μάρκετινγκ και να επικοινωνούν μέσω των social media. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει την αντιμετώπιση ψευδών ειδήσεων και τη διαχείριση της φήμης τους στο διαδίκτυο.

Η αύξηση της παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι θεαματική, καθώς σχεδόν 100 κεντρικές τράπεζες έχουν πλέον λογαριασμούς στο Instagram, με την παρουσία τους να έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από το ένα τρίτο μέσα σε δύο χρόνια. Ο Michael McMahon, μακροοικονομολόγος στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, επισημαίνει τη σημασία της ενεργής συμμετοχής για τη διαμόρφωση της δημόσιας εικόνας τους.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν μία ευκαιρία για τις κεντρικές τράπεζες να προσεγγίσουν τους νέους, οι οποίοι αποκτούν τις πληροφορίες τους κυρίως μέσω αυτών των καναλιών. Αν και οι προσπάθειές τους κυμαίνονται από αξιέπαινες μέχρι αξιοθρήνητες, όπως η προώθηση των νομισμάτων και των τραπεζογραμματίων της χώρας, είναι φανερό ότι η εμπλοκή τους με το κοινό είναι απαραίτητη για την αποδοχή των νομισματικών πολιτικών τους.

Είναι φανερό ότι η ανταγωνιστικότητα της εικόνας τους στο διαδίκτυο παραμένει περιορισμένη σε σύγκριση με τη δημοτικότητα άλλων δημόσιων προσώπων. Ωστόσο, οι κεντρικές τράπεζες εργάζονται εντατικά για να βελτιώσουν την απήχησή τους, ενσωματώνοντας νεότερους ανθρώπους στην επικοινωνία τους και προσπαθώντας να δημιουργήσουν μια πιο οικεία και προσιτή εικόνα.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play