Νέες αλλαγές στον κώδικα δεοντολογίας στα σούπερ μάρκετ: Πώς επηρεάζουν τις προσφορές και εκπτώσεις

Νέες αλλαγές στον κώδικα δεοντολογίας στα σούπερ μάρκετ: Πώς επηρεάζουν τις προσφορές και εκπτώσεις

Ο νέος κώδικας δεοντολογίας στα σούπερ μάρκετ αναμορφώνει τις προσφορές και εκπτώσεις για τα βασικά αγαθά, διασφαλίζοντας διαφάνεια. Οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν νέα δεδομένα σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που αφορούν τα βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, καθώς έχει τεθεί σε εφαρμογή ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας και αυστηροί έλεγχοι με στόχο την εξάλειψη των παραπλανητικών πρακτικών. Ήδη στα καταστήματα μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ έχουν τοποθετηθεί νέα ταμπελάκια στα προϊόντα, τα οποία αναγράφουν αναλυτικά την τιμή πριν και μετά την έκπτωση, προκειμένου να διευκολύνουν τον καταναλωτή.

Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, τονίζει ότι, εκτός από κάποιες συμφωνημένες προσφορές που θα παραμείνουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, οι κανόνες του νέου Κώδικα είναι πλήρως σε ισχύ. Αυτό σημαίνει ότι η πώληση ταχυκίνητων προϊόντων με ήδη συμφωνημένες προσφορές θα επιτρέπεται έως 31 Μαΐου, εφόσον οι παλαιές προσφορές παραμένουν στις ράφια.

Εντατικοί έλεγχοι και επιβολή προστίμων είναι προγραμματισμένα, καθώς οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ενισχύουν την παρουσία τους στην αγορά για την τήρηση των νέων κανονισμών. Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, έχει δηλώσει ότι οι έλεγχοι θα οδηγούν σε αυστηρές ποινές για μη συμμόρφωση.

Ο νέος Κώδικας καθορίζει ότι οποιαδήποτε επικοινωνία τιμής θα πρέπει να βασίζεται στην χαμηλότερη τιμή που είχε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες, αποφεύγοντας έτσι την παραπλάνηση του καταναλωτή. Σημαντική είναι επίσης η αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ κατά 8,7% τον Ιανουάριο, που υποδηλώνει την ανθεκτικότητα της αγοράς των FMCG.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play