Αναλύουμε την επίδραση της μείωσης των προσφορών στα σούπερ μάρκετ και τις νέες καταναλωτικές τάσεις που διαμορφώνονται. Στο άμεσο μέλλον, αναμένονται σημαντικές αλλαγές στη δομή των προσφορών στα σούπερ μάρκετ. Η μείωση του αριθμού των προσφορών θα επηρεάσει τις καταναλωτικές συνήθειες, προκαλώντας προκλήσεις στους καταναλωτές. Αυτή η κατάσταση, πρωτοφανής τα τελευταία τριάντα χρόνια, οφείλεται στην εφαρμογή του κώδικα δεοντολογίας που ισχύει από τις 6 Μαρτίου. Οι καταναλωτές, οι οποίοι παραδοσιακά βλέπουν τις προσφορές ως ισχυρό κίνητρο για αγορές, αναμένεται να αντιμετωπίσουν δύσκολες προσαρμογές.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, οι μειωμένες προσφορές μπορεί να οδηγήσουν σε καλύτερες προσφορές με πιο υψηλά ποσοστά μείωσης τιμών στο μέλλον. Παράλληλα, η τάση αυτή παρατηρείται κυρίως στις πολυεθνικές εταιρείες, οι οποίες φαίνεται ότι είναι διατεθειμένες να χρησιμοποιήσουν το διαθέσιμο budget για μείωση των τελικών τιμών των προϊόντων.
Οι προμηθευτές και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ βρίσκονται σε συνεχή αναθεώρηση των στρατηγικών τους. Υπολογίζεται ότι οι αλυσίδες ξοδεύουν γύρω στο 1 δισ. ευρώ για να διατηρήσουν τις προσφορές τους και να προσελκύσουν καταναλωτές σε μια εποχή οικονομικής πίεσης.
Με την παρέλευση των ετών, οι προσφορές έχουν αλλάξει χαρακτήρα και σήμερα στοχεύουν στην ενίσχυση των πωλήσεων και στην αντιμετώπιση της πτώσης της ζήτησης. Οι διοικήσεις των επιχειρήσεων επαναξιολογούν την εμπορική τους στρατηγική σύμφωνα με τις νέες συνθήκες που θέτει ο κώδικας δεοντολογίας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr