Η τεχνολογία επαναστατεί το λιανεμπόριο, προσφέροντας λύσεις και προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Αντιμέτωπες με το απρόβλεπτο, ο στόχος των επιχειρήσεων στο λιανεμπόριο θα πρέπει να είναι να το μετριάσουν όσο το δυνατόν περισσότερο διαπιστώνει το Retail Innovation Report 2024 του Found.ation και του Retail Innovation Hub της Cardlink, το τέταρτο μέρος του οποίου ακολουθεί.
Η δυνατότητα λήψης τεκμηριωμένων αποφάσεων με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και της προγνωστικής ανάλυσης μπορεί να επιτρέψει στο λιανεμπόριο την πιο αποτελεσματική διαχείριση των πόρων και την αυξημένη ευελιξία, προσαρμόζοντας τις στρατηγικές τους στις ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες. Σε αυτό, όπως όλο και περισσότερο σε άλλους τομείς, τα δεδομένα είναι το κλειδί. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αναλύουν μεγάλες ποσότητες πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων ιστορικών δεδομένων πωλήσεων και τάσεων της αγοράς.
Η βελτιστοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού με τη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν πιο προβλέψιμα αποτελέσματα και να μετριάζουν τις αντιξοότητες. Το λιανεμπόριο αποκτά μεγαλύτερη ορατότητα και δυνατότητες παρακολούθησης σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού, βελτιώνοντας την ανταπόκριση σε διαταραχές.
Η κυβερνοασφάλεια έχει γίνει επίσης προτεραιότητα, καθώς οι ενδεχόμενοι κίνδυνοι αυξάνονται. Ο κυβερνοχώρος, με τις συνδεδεμένες υποδομές του, παρουσιάζει προκλήσεις για τις επιχειρήσεις. Είναι ζωτικής σημασίας να διατηρηθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καθώς τυχόν παραβιάσεις δεδομένων μπορεί να έχουν σοβαρές συνέπειες για τη φήμη μιας επιχείρησης.