Νέος Κώδικας Δεοντολογίας στα σούπερ μάρκετ ενισχύει τη διαφάνεια στις προσφορές και εκπτώσεις για τους καταναλωτές. Αναμένοντας σημαντικές αλλαγές, οι καταναλωτές θα βρεθούν μπροστά σε νέα δεδομένα σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για τα βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές. Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, εξήγησε ότι ο κώδικας αυτός είναι αποτέλεσμα μιας ευρωπαϊκής οδηγίας που έχει ήδη υιοθετηθεί από πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Η εφαρμογή του κώδικα διευκολύνει τους καταναλωτές να κατανοήσουν καλύτερα τη σημασία της επικοινωνίας σχετικά με τις εκπτώσεις και τις προσφορές. Σύμφωνα με τον κ. Πεταλά, ο κώδικας επικεντρώνεται στην επικοινωνία της τιμής και όχι στην τιμολόγηση των προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, η ανακοίνωση μειωμένων τιμών θα γίνεται σε σχέση με την χαμηλότερη τιμή που έχει καταγραφεί για το προϊόν το τελευταίο μήνα στο συγκεκριμένο κατάστημα.
Η κυβέρνηση προγραμματίζει την έναρξη εντατικών ελέγχων από τις 17 Μαρτίου, προκειμένου να διασφαλίσει την ορθή εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας. Συνολικά, οι επιχειρήσεις του κλάδου έχουν προετοιμαστεί με συνεργασίες με τους παραγωγούς τροφίμων και άλλους φορείς.
Καταληκτικά, η προσαρμογή στα νέα δεδομένα θα επιτρέψει στους καταναλωτές να συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων πιο αποτελεσματικά, ενισχύοντας την διαφάνεια στην αγορά.
Πηγή περιεχομένου: in.gr